Χθες ίσως ήταν νωρίς, αύριο σίγουρα θα είναι αργά. Εθνικό και Κοινωνικό Μέτωπο Απελευθέρωσης Τώρα.



Του Γιώργου Σιώζου

Φανταστείτε, ότι έχετε πωλήσει ένα οικόπεδο και ενώ έχουν υπο-γραφεί τα συμβόλαια, τότε εσείς εγείρετε απαιτήσεις, από τον αγοραστή.
Είναι δυνατόν να επαφίεστε στις καλές προθέσεις του αγοραστή;
Πιστεύετε πως μπορούν να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις σας;
Μπορεί να είστε τόσο αφελής;

Εύλογα θα μπορούσε κανείς, να διατυπώσει τις αντιρρήσεις του για το παραπάνω παράδειγμα, χαρακτηρίζοντάς το απλοϊκό, όταν πρόκειται για τις σχέσεις μεταξύ Κρατών, και τις διακρατικές συμφωνίες που συνά-πτουν.
Ας δούμε όμως, την πρόσφατη συμφωνία που υπεγράφη για τις Βά-σεις, μεταξύ της Ελλάδας και των Η.Π.Α.

Μια συμφωνία, που είχε ήδη συναφθεί από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, υπεγράφη από την Κυβέρνηση Ν.Δ. και βαίνει προς ψήφιση στην Βουλή.
Με αυτήν την συμφωνία η Αμερική εξασφάλισε, όχι μόνον την πα-ραμονή, την εγκατάσταση νέων βάσεων και την αναβάθμιση των ήδη υ-παρχόντων στην Χώρα μας, αλλά και την ακόμη μεγαλύτερη πρόσδεσή της -σε ρόλο βαστάζου- στις ιμπεριαλιστικές επιδιώξεις των Η.Π.Α.

Ενώ στην δική σας περίπτωση -της πώλησης του οικοπέδου- σας κα-τεβλήθη τουλάχιστον το αντίτιμο, η χώρα προθυμοποιείται να καταβάλει στις Η.Π.Α., περίπου 3,5 δις για την αγορά των F35. Αεροσκάφη που είναι αμφίβολο κατά πόσον ενισχύουν την αμυντική μας θωράκιση.
Εκλιπαρώντας ταυτόχρονα για μια δήλωση στήριξης -έστω και χλια-ρής- έναντι της Τουρκίας, που μας απειλεί με εδαφικό ακρωτηριασμό.
Δεν φτάνει όμως αυτό…
Δεν εκπληρώνεται και ο μύχιος πόθος όλων ανεξαιρέτως των πρωθυ-πουργών της μεταπολεμικής Ελλάδος.

Να βγάλουν μια αναμνηστική φωτογραφία πλάι στον Ηγεμόνα.
Αυτό κι’ αν είναι «Εθνική απώλεια».
Φωτογραφία βεβαίως βγήκε, σε φόντο μαύρο σκέτο κατράμι, με τον κ. Μητσοτάκη Θεατή της συνέντευξης Τύπου του Προέδρου της Αμερικής, και την χώρα κυριολεκτικά στα πατώματα.
Είναι δυνατόν να είναι τόσο ανίκανο διαπραγματευτικά και αφελές το Ελληνικό πολιτικό προσωπικό, Δεξιό, Κεντροδεξιό και βαρβάτα αριστε-ρό;
Φυσικά και δεν είναι.

Εκείνο που τους ενδιαφέρει, είναι η εξυπηρέτηση των συμφερόντων μιας ξεπουλημένης Αστικής τάξης, ως γνήσιοι εκπρόσωποί της.
Τους είναι αδιάφορο το τίμημα που πληρώνει η χώρα και ο λαός της. Όχι μόνον της υποτέλειας -αυτή υπήρξε διαρκής- αλλά και του κινδύ-νου της εδαφικής συρρίκνωσης που διατρέχει.
Μάταια τα μέσα μαζικής αποβλάκωσης, με τα έμμισθα παπαγαλά-κια τους και την συνδρομή των οργανικών «Διανοούμενων», με τους βαρύ-γδουπους «Ακαδημαϊκούς» τίτλους, προσπαθούν να εξωραΐσουν την δεινή θέση που βρίσκεται η Χώρα και ο Ελληνισμός.
Η εικόνα του Έλληνα Πρωθυπουργού, ως διακονιάρη της ευσπλα-χνίας του ισχυρού επικυρίαρχου, τους ακυρώνει.

Αλλά η εικόνα του διακονιάρη, βρίσκει την αντανάκλασή της και στην Ελληνική κοινωνία.
Ένας λαός εξαντλημένος από τα δεκαετή μνημόνια, απογοητευμένος από την ψευτοαριστερά Τσίπρα, έχει πειστεί πως η ασκούμενη πολιτική της οικονομικής επιτροπείας, αποτελεί μονόδρομο.
Τα 2,5 εκατομμύρια των συνταξιούχων προσμένουν με αγωνία τις αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας για την διανομή ψιχίων, υιοθετώ-ντας μια θνησιγενή νοοτροπία, που συμπυκνώνεται στο «δόγμα»: Άντε να την βγάλουμε και φέτος.

Η Νεολαία μαζικά μεταναστεύει, ενώ ένα αξιόλογο δυναμικό της που δεν αποδέχεται την υφιστάμενη τάξη πραγμάτων, εμφορείται από αντιλή-ψεις Μηδενισμού, Εθνομηδενισμού, ψευδεπίγραφων κοινωνικών διαιρέσε-ων, εξαντλούμενη σε «ακτιβισμούς» αδιέξοδους εύκολα διαχειρίσιμους και αφομοιώσιμους από το υπάρχον σύστημα.
Άλλωστε αυτού του είδους τις αντιλήψεις τις προωθούν και τις προ-βάλουν και τα κόμματα του πολιτικοοικονομικού κατεστημένου.

Η περίπτωση του ΣΥΡΙΖΑ είναι χαρακτηριστική.
Όμως αυτό που συμβάλλει καθοριστικά στην αδρανοποίηση και στην καθυπόταξη της Ελληνικής κοινωνίας, είναι ο φόβος του Πολέμου.
Οι Τουρκικές προκλήσεις, η πυρίκαυστος περιοχή της Μ. Ανατολής, ο οξυμένος ανταγωνισμός ισχυρών δυνάμεων σ’ αυτήν και στη Μεσόγειο, αυξάνουν τους φόβους για ένα γενικευμένο πόλεμο.
Για πρώτη φορά μετά τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο και περίπου 200 χρόνια από την εθνικοαπελευθερωτική Επανάσταση του 1821, η εδαφική συγκρότηση της χώρας και του Ελληνισμού ως Εθνικής οντότητας, κρέμε-ται κυριολεκτικά από μια κλωστή.
Η συνειδητοποίηση αυτής της τραγικής κατάστασης που διέρχεται η χώρα, είναι η μόνη ικανή που μπορεί να συμβάλει σε εθνική και κοινωνι-κή αφύπνιση.
Ο χρόνος κυλάει απελπιστικά εις βάρος της Χώρας και του λαού της, αυξάνοντας τον κίνδυνο να πέσει αμαχητί.

Είναι δε δυνατόν να πέσει αμαχητί, διότι ήδη έχει αλωθεί εσωτερικά από το υπάρχον πολιτικοοικονομικό κατεστημένο και την ιδεολογία του ραγιαδισμού που επικρατεί στην κοινωνία.
Άμεση είναι η ανάγκη συσπείρωσης των λαϊκών και εργατικών στρωμάτων που συνειδητοποιούν την κρισιμότητα των καιρών, αποτινάζο-
ντας τις κομματικές εντάξεις και τις πολιτικές διαιρέσεις του παρελθόντος, που σήμερα δεν έχουν τίποτε να προσφέρουν.

Ο Πατριωτισμός, η Εθνική αυτοπεποίθηση, η εμπιστοσύνη στις λαϊ-κές δυνάμεις, τις μόνες ικανές να βγάλουν την χώρα και το έθνος από την σημερινή απελπιστική κατάσταση, αποτελούν τις προϋποθέσεις για την Εθνική κυριαρχία, την κοινωνική απελευθέρωση, την επιβίωση και την συνέχεια του Ελληνισμού.


Υ.Γ. Εσχάτως ο Τσίπρας, στην συνάντηση που είχε με τον Κ. Μητσοτάκη, τόνισε την ανάγκη ανταλλαγμάτων, έναντι των διευκολύνσεων απέναντι των Η.Π.Α.
Όταν ως Κυβέρνηση τους παραχωρούσε τα πάντα αυτό το ονόμαζε Εθνική πολιτική.
Η σημερινή αντιπολιτευτική κριτική του σ’ αυτό το ζήτημα, δεν συ-νιστά παρά μόνον πολιτική Αλητεία.
Χθες ίσως ήταν νωρίς, αύριο σίγουρα θα είναι αργά. Εθνικό και Κοινωνικό Μέτωπο Απελευθέρωσης Τώρα. Χθες ίσως ήταν νωρίς, αύριο σίγουρα θα είναι αργά.  Εθνικό και Κοινωνικό Μέτωπο Απελευθέρωσης Τώρα. Reviewed by ΕΠΑΜ ΕΡΕΤΡΙΑΣ on Τετάρτη, Ιανουαρίου 15, 2020 Rating: 5

1 σχόλιο:

  1. Εχθρός της Ελλάδας σήμερα είναι μόνον ο Έλληνας...
    Ένας όχλος που ουρλιάζει για φαϊ και λεφτά, ούτε ξέρει τί θα πεί ελευθερία, ούτε αντάξιός της είναι. Γιατί η ελευθερία δεν είναι βόλεμα, ούτε χόρταση, ούτε αταραξία. Είναι το δικαίωμα να ζείς και να πράττεις σύμφωνα με τη δική σου αξιοπρέπεια και ηθική. Η ελευθερία δεν είναι όρος καταναλωτικός, ούτε οικονομικός. Είναι θέμα συνείδησης. Γιατί ελευθερία χωρίς συνείδηση, είναι ασυδοσία. Αλλά τί να περιμένεις από έναν λαό, που τα ιδανικά και τις αξίες του τις ιεραρχεί με τον πιό υβριστικό για την ελευθερία τρόπο; Γελάν και οι εχθροί μας ακόμα και με αυτά μας τα συνθήματα: «Ψωμί, λέει, Παιδεία... και τελευταία Ελευθερία... Βρε, ζουλάπι, πώς θα έχεις ψωμί και παιδεία, αν δεν έχεις ελευθερία; Και τί να τα κάνεις! Χωρίς ελευθερία, φαρμάκι θά ‘ναι το ψωμί σου, και προπαγάνδα η παιδεία σου. Ανάκτησε πρώτα την ελευθερία σου, και τότε και την παιδεία σου θα την φτιάξεις, και το ψωμί σου θα το βγάλεις – ναι, ρέ, έστω και λιγοστό, αλλά τίμιο και γλυκό: δικό σου! Πώς μπορείς, σκλάβος όντας, να σε ενδιαφέρει κάτι άλλο εκτός απ’ την ελευθερία!; Παρά...αδοξε Έλληνα!...»... Ναι, ακούω τα χάχανα απ’ τις αυλές των αφεντικών μας... Το αιώνιο κόμπλεξ του Έλληνα – το κόμπλεξ της στέρησης. Την ίδια στιγμή, που άλλοι λαοί έχουν τη λιτότητα στη διατροφή και τη κατανάλωση σαν κουλτούρα, και αν μή τί άλλο σαν προϋπόθεση υγείας, εμείς κλαίμε να μή γυρίσουμε στη... μπομπότα. Λές και η μπομπότα υστερεί διατροφικά και ποιοτικά του... σουβλακιού. Και λές και αυτός είναι ο κύριος φόβος μας. Δεν έχουμε, λοιπόν τίποτε άλλο να φοβηθούμε, εκτός απ’ την πείνα και τη φτώχια... Κατοχικά κατάλοιπα, διαπαιδαγωγημένα επιπλέον απ’ το σύστημα – εσκεμμένα και κατευθυνόμενα. Δεν θα μάς φταίει κανείς άλλος, αν τελικά έρθει ο «σωτήρας» που μας πρέπει – αυτός που θα μας ξαναφιμώσει με μια χορταστική μπουκιά, για να μαγαρίσει ανεμπόδιστος τις συνειδήσεις των παιδιών μας, και να ληστέψει ό,τι ανθρώπινο έχει μείνει μέσα μας, τελειωτικά και ανεπίστροφα πιά.
    Ας μη γκρινιάζουμε, λοιπόν. Κανένα κάστρο δεν πάρθηκε πραγματικά απ’ έξω. Σε κάθε άλωση ο εχθρός ήταν μέσα – πάντα υπήρχε ο ρουφιάνος που θα άνοιγε την πόρτα. Ο ρουφιάνος αυτός επι δεκαετίες υποσκάπτει τη χώρα μας. Από τότε, που άρχισαν να εμβολιάζουν το Έλληνα απ’ τα γεννοφάσκια του με το καταναλωτισμό και τον παρανοϊκά απόλυτο υλισμό. Στέρησε κάποιου τις αξίες του, αντικατέστησέ τις με εφήμερα «αγαθά», και θα τον έχεις δικό σου. Θα σέρνεται πίσω σου – επαίτης και ικέτης, φοβούμενος μήν χάσει ποτέ το ιδανικό του καταφύγιο: το κλουβί. Γιατί δεν θυμάται πια πώς είναι να ζείς ελεύθερος. Δεν τολμάει να αντιμετωπίσει τους κινδύνους μόνος του. Δεν ξέρει πια να ζήσει μόνος του... Και πίσω απ’ όλους αυτούς τους φόβους, κρύβεται απελπισμένα, μήπως και βγεί στην επιφάνεια και ξυπνήσει τη ντροπή, η βουβή ομολογία, πως φοβάται τον εαυτό του. Γιατί πρόδωσε. Και το ξέρει – υποσεινήδητα το ξέρει.
    Φίλοι, συναγωνιστές ΕΠΑΜίτες, αυτή είναι η άποψή μου για το πρόβλημα του Έλληνα. Αν δεν ξυπνήσουν συνειδήσεις, αν δεν αλλάξουν τα πρότυπα και τα στερεότυπα της σκέψης μας, δεν υπάρχει ελπίδα. Με το να εστιάζουμε στις υλικές και οικονομικές κακουχίες της χώρας μας, δίνουμε την λανθασμένη εντύπωση πως αυτά είναι τα κύρια μας προβλήματα. Και πως αν ο εχθρός – ο ίδιος αυτός εχθρός – συνέχιζε να μας ταϊζει, όπως πριν 20-30 χρόνια, ή αν μας είχε δώσει κάποια περίοπτη θέση στη δική του – σαφώς διεστραμμένη – κοινωνία, δεν θα μιλούσαμε. Θέλω να πιστεύω πως δεν είναι έτσι. Κι επειδή εσείς μιλάτε για αξίες και ιδανικά, και όχι μόνο για πιάτα, στομάχια και τσέπες, στηρίζω ολόψυχα την δύσκολη – την δυσκολότερη απ’ όλες – προσπάθεια σας. Κρατήστε αλφαβητάρι – όπως έλεγε ο Παλαμάς για τον Κυβερνήτη. Αλλιώς δεν στεριώνει λαός. Γιατί είτε ευρώ, είτε δραχμές κουδουνίζουν στο πορτοφόλι του, τον ίδιο εθισμό θα του προκαλούν και την ίδια αποχαύνωση. Ξυπνήστε το λεύτερο αγρίμι στα στήθη του Έλληνα! Αυτό, που ούτε ξεπουλιέται, ούτε ξεπουλάει, ούτε εξαγοράζει κι ούτε εξαγοράζεται! Αν δεν το καταφέρετε εσείς, άρα δεν θα το καταφέρει κανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.