Εικονική Ζωή-Πραγματική Καταστροφή



Του Αντώνη Παπαντωνίου

Είμαι τελικά ένας τρισευτυχισμένος Άνθρωπος  γιατί εδώ και μια δεκαετία ζω σε ένα περιβάλλον που αναδύει, επί τέλους, όχι  ρύπους  αλλά μια οσμή που δεν μπορώ βέβαια να καταλάβω από πού προέρχεται αλλά μου έρχεται και αναζωογονεί  τη διάθεσή μου για τη ζωή.  Τα έχω όλα. Ανοίγω το πρωί το παραθύρι μου και βλέπω ολοζώντανα μπροστά μου διάφορα ευτυχισμένα χρωματιστά πρόσωπα που βρήκαν ασφάλεια και ασφαλή ζωή στη γειτονιά μου γιατί την δική τους την κατέστρεψαν κάποιοι εγκληματίες  πλήν όμως πολιτισμένοι  γιατί δεν ήταν δεκτικοί σε ότι προστάζει σήμερα ο  «Πολιτισμός». Νοιώθω λοιπόν εξαιρετικά υπερήφανος που είμαι κι εγώ ένας από αυτούς τους καλούς και «Πολιτισμένους» Ανθρώπους.

Όταν λοιπόν έχω αυτή την εικόνα μπροστά μου πώς να μην αναγνωρίσω την ευτυχία μου που συστηματικά και καθημερινά τη ζώ;;;
Γιατί σας βλέπω σκυθρωπούς, αχάριστοι  Άνθρωποι;
Μήπως επειδή είσαστε άνεργοι;;
Μα δεν καταλαβαίνετε ότι η «πολύ δουλειά τρώει τον
αφέντη και εγώ δεν θέλω να σας κουράζω ;;;
Kαι δεν βλέπετε ότι  επειδή δεν έχετε να φάτε σας έχω δώσει την δυνατότητα να  τρώτε, εσείς και η
οικoγένειά σας σε συσσίτια, για να μην έχετε και το άγχος και την κούραση να πηγαίνετε στην αγορά;;;
Τι άλλο θέλετε λοιπόν;
Δεν ζείτε με ανέσεις;;;

Όταν τον χειμώνα κρυώνετε δεν καταλαβαίνετε ότι υπάρχει σκοπιμότητα που είναι να φέρνει τους Ανθρώπους, δηλαδή εσάς «πιο κοντά
» και σφιχταγκαλιασμένους  για να εκφράζετε ζωντανά την αγάπη σας  στον Άνθρωπό σας και κυρίως στα παιδιά  σας προσφέροντάς τους μια «ζεστή αγκαλιά»;;
Σε κάποιους παράξενους που λένε ότι έχουν  ΚΑΤΟΧΗ  τι να τους πώ πιά για να καταλάβουν ότι είναι στυγνοί συκοφάντες;;
Πού την βλέπουν την ΚΑΤΟΧΗ;;

Δεν ξέρουν ότι υπάρχει και λειτουργεί και μάλιστα
πλέρεια Δημοκρατία μέσα σε ένα  Ανάκτορο στο Κέντρο της Πρωτεύουσας που μέσα είναι γεμάτο από σοφούς Ανθρώπους  που λέγονται «Βουλευτές»  ενώ έξω υποστηρίζονται από πλήθος σιδερόφρακτων φυλάκων για να μην κινδυνεύσουν από την  αγάπη η μάλλον από την λατρεία του Λαού έτσι ώστε να διατηρείται η αναγκαία «Τάξη και Ασφάλεια» Που βλέπουν οι συκοφάντες να κυκλοφορούν στους δρόμους ΤΑΝΚΣ και Λοκατζήδες με αυτόματα στα χέρια;;;
Μόνον  κάποια καλά παιδιά  μεταμορφωμένα σε «αστακούς» κυκλοφορούν  για το δικό σας καλό,  άχρηστοι διαβολείς.

Αλλά ακόμα περισσότερο δεν βλέπετε ότι  θα γίνουν, όπως και στο παρελθόν Εκλογές και θα κληθείτε να επιλέξετε και τους των 25.000€ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ τους ΤΩΝ 7.000€, ακόμα και τους φθηνούς των περίπου 2.500, χωρίς τα τυχερά, που κάποιοι κακοπροαίρετοι λένε;;

Δεν  βλέπετε ότι γίνεται κάθε ανθρωπίνως δυνατόν για να μορφώνεστε με περισπούδαστες αναφορές για την ενημέρωσή σας όσον αφορά το πόσο αποτελεσματικά έβρισαν οι
μέν τους δεν, πόσο ωραίες είναι οι παρουσιάστριες στην Τηλεόραση , για να ανοίγουν τα μάτια σας, να μαθαίνετε τι γίνεται από τις συγκρούσεις Ελλήνων και Τούρκων,  αλλά στο SURVIVIOR”  βέβαια για να μην έχουμε και κανένα ατύχημα, όπως λέει και ένας Ναύαρχος που ακούει στο όνομα Αποστολάκης;;;

Εγώ πάντως δηλώνω ευτυχισμένος και θα μπορούσα να καταγράψω και πολλά άλλα που συμβαίνουν στη ζωή μου και με κάνουν υπερήφανο και σαν Άνθρωπο και σαν Πολίτη
αλλά επειδή έχω  σιχαθεί  τους πάντες, και πρώτα τον εαυτό μου που τους ανεχόμαστε, σταματώ και εύχομαι σε όλους  Καλή Δουλεία  και καλό ύπνο.
Η τύχη σας/μας  δουλεύει!


Ο Αντώνης Παπαντωνίου, Υποναύαρχος Λ.Σ.(ε.α.)-Νομικός, είναι Μέλος του Ε.ΠΑ.Μ.


Πηγή: https://www.epamhellas.gr
Εικονική Ζωή-Πραγματική Καταστροφή Εικονική Ζωή-Πραγματική Καταστροφή Reviewed by ΕΠΑΜ ΕΡΕΤΡΙΑΣ on Δευτέρα, Μαΐου 20, 2019 Rating: 5

1 σχόλιο:

  1. Υπάρχει και η συν-ενεργοποίηση του άρθρου 120Σ κύριε Παπαντωνίου, επιλογή που δυστυχώς δεν έχει συζητηθεί περαν του Γ.Κασιμάτη και λίγων ακόμα. Εκεί εξ άλλου οδηγεί και η τελευταία αρθρογραφία σας, ίσως και η επιλογή σας(;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.