Η "Ιερά Εξέταση" απεφάνθη: Το Ε.ΠΑ.Μ. στο πυρ το εξώτερον!


Έγκλημα καθοσιώσεως διέπραξε το Ε.ΠΑ.Μ. σύμφωνα με το "Ιερατείο" που φυλάει τα "Ιερά Βιβλία της Επανάστασης"! Δεν είναι αυτός ο δρόμος για την Παράδεισο!


Αποφάσισε λέει να συμπαραταχθεί εκλογικά με την "Δημοκρατική Αναγέννηση" του Στέλιου Παπαθεμελή... μα τρελάθηκε εντελώς αυτός ο Καζάκης??? Μα με τον Παπαθεμελή???

Ας αφήσουμε όμως την πλάκα, παρόλο που κυρίως γι αυτό προσφέρεται αυτού του είδους η κριτική, και ας προσπαθήσουμε να δούμε και ποια είναι τα πραγματικά γεγονότα, αλλά και ποιες κατεστημένες αντιλήψεις κρύβονται πίσω από την επίθεση στην σωστή, κατά την άποψή μας, πολιτική επιλογή του Α΄ Πανελληνίου Συνεδρίου του Ε.ΠΑ.Μ. . 

1. Το πρώτο επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι επικριτές αυτής της επιλογής είναι το εξής: "Ο Παπαθεμελής διετέλεσε υπουργός στο ΠΑΣΟΚ και δεν θα πρεπε να συνεργαστείτε μαζί του". 

Μα η ίδια η ιδρυτική διακήρυξη του Ε.ΠΑ.Μ. λέει:  "Το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο δεσμεύεται να συμβάλει με όλες του τις δυνάμεις σε κάθε αυθεντικό λαϊκό κίνημα ενάντια στο σημερινό καθεστώς απ’ όπου κι αν προέρχεται, όποιος κι αν ηγείται σ’ αυτό." 



και λίγο πιο κάτω αναφέρει ρητά: Το ΕΠΑΜ είναι ανοιχτό σε κάθε δημοκράτη, πατριώτη, αγωνιστή που θέλει να παλέψει για τους ίδιους σκοπούς, χωρίς να ζητά πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων, ή υποκλίσεις σε αυτόκλητες αυθεντίες, αυτοδιορισμένους ηγέτες, παράγοντες και αφανείς ή εμφανείς κομματικούς μηχανισμούς.


Δηλαδή το Ε.ΠΑ.Μ. ΔΕΝ ζητά, και σωστά πράττει, πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων από....
κάποιον που επιθυμεί να γίνει μέλος του και να συμμετέχει στη διαδικασία λήψης των πολιτικών του αποφάσεων,  και θα ζητήσει από κάποιον με τον οποίο θα κατέβει στις εκλογές; Μα αυτό δε θα ήταν μεγάλη αντίφαση;

Δηλαδή το Ε.ΠΑ.Μ., όπως μας λένε αυτοί οι "φίλοι" μας, θα αρνηθεί να συμπαραταχθεί εκλογικά με μια πολιτική δύναμη (υπαρκτή...) με την οποία συμφωνεί να παλέψει από κοινού για τον κύριο στόχο, που είναι η Απελευθέρωση της Πατρίδας, και για ορισμένα ακόμη 5-10 βασικά αιτήματα; Αυτό δε θα ήταν πραγματική κατάργηση και ξεφτιλισμός των Ιδρυτικών Αρχών του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου;

Όσον αφορά το πολιτικό βιογραφικό του Στέλιου Παπαθεμελή, μπορεί εύκολα όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να το βρει στο Διαδίκτυο και να δει: 

Εξελέγη βουλευτής στην Α’ περιφέρεια Θεσσαλονίκης το 1974 με την ΕΚ-ΝΔ (Ένωση Κέντρου - Νέες Δυνάμεις) και το 1977 με την ΕΔΗΚ.

Στη συνέχεια προσχώρησε στο ΠΑΣΟΚ και υπήρξε υπουργός στις κυβερνήσεις τις δεκαετίες του '80 και του '90:

  • Υφυπουργός Ανωτάτης Παιδείας (1982-1985)
  • Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης (1987-1989)
  • Υπουργός Δημόσιας Τάξης (1993-1995)
Αργότερα αποχώρησε από το ΠΑΣΟΚ και το 2004 ίδρυσε ένα νέο κόμμα, τη Δημοκρατική Αναγέννηση.

Στις εκλογές του Μαρτίου του 2004 το κόμμα του δε συμμετείχε αυτόνομα, και ο ίδιος εξελέγη βουλευτής στην Α' περιφέρεια Θεσσαλονίκης ως συνεργαζόμενος με τη Νέα Δημοκρατία. Στη συνέχεια αποχώρησε από την Κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας και παρέμεινε στην Βουλή ως ανεξάρτητος βουλευτής.

Υπάρχει λοιπόν κάποιος που να πιστεύει αληθινά πως ο Παπαθεμελής ενσαρκώνει αυτό που γενικά αποκαλούμε "Καθεστώς" στην Ελλάδα; Ποια είναι η προηγούμενη δράση του (τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια)  που να μας εμποδίζει να τον εμπιστευτούμε ότι όντως θα εργαστεί για την Απελευθέρωση της Χώρας; Η σημερινή τοποθέτησή του για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα, είναι πατριωτική και δημοκρατική; 

Ιδεολογικές διαφορές ανάμεσα στο Ε.ΠΑ.Μ. και την Δημοκρατική Αναγέννηση υπάρχουν. Ακόμη και μέσα στο Ε.ΠΑ.Μ. και μεταξύ των μελών του υπάρχουν διαφορές. Αυτό που μας ενώνει όμως είναι τα προτάγματα τα οποία αναφέρονται στην Ιδρυτική Διακήρυξη του Μετώπου μας και το όραμα μιας Ελεύθερης Ελλάδας.

Επίσης, διαφορές υπάρχουν στα πολιτικά προγράμματα του Ε.ΠΑ.Μ. και της Δημοκρατικής Αναγέννησης. Αλλά συμμαχία δε σημαίνει και ταύτιση, δε σημαίνει ότι πρέπει οπωσδήποτε ο ένας να κάνει πίσω και να δηλώσει υποταγή στον αλλον.

Από την άλλη αν ο Στέλιος Παπαθεμελής δεν σταθεί αντάξιος της εμπιστοσύνης μας και αλλάξει στρατόπεδο, θα μας εκθέσει... είναι όμως ο Ελληνικός Λαός σε κατάσταση να κάνει βήματα μόνο εκ του ασφαλούς; 

Άσε που εμείς πιστεύουμε πως κανένας δε θα μας εκθέσει, πως μέσα στη "φωτιά του Εθνικο-απελευθερωτικού πολέμου" θα σφυρηλατηθούν συμμαχίες και φιλίες μεταξύ "δεξιών" και "αριστερών" που ούτε τα στελέχη του ίδιου "επαναστατικού" κόμματος δεν έχουν μεταξύ τους! Και άλλωστε, αν δεν έχουμε εμπιστοσύνη παρά μόνο στον εαυτούλη μας καλύτερα να κάτσουμε στα σπίτια μας...

Για αυτά περί "φασίστα" και "εθνικιστή", το μόνο που θα πω είναι πως αποτελούν φαιδρότητες και αυτοί που τα λένε καλύτερα να κοιτάξουν τον καθρέφτη τους.... Εκτός αν όποιος είναι θρησκευόμενος Χριστιανός είναι και φασίστας!

Υ.Γ. Περιέργως, αυτοί που αποκαλούν τον Παπαθεμελή "φασίστα" είναι οι ίδιοι, συνήθως και όχι πάντα, που αρνούνται να χαρακτηρίσουν φασιστικά τα κόμματα της συγκυβέρνησης, δηλαδή το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ, και αρνούνται να δηλώσουν φανερά το γεγονός ότι η Πατρίδα μας βρίσκεται υπό Κατοχή

2. Το δεύτερο επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι όψιμοι "φίλοι" του Ε.ΠΑ.Μ. (που θέλουν το καλό μας...), είναι πως με αυτή την εκλογική συμμαχία το ΕΠΑΜ παίρνει "δεξιόστροφα" χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, βασίζουν αυτόν τον ισχυρισμό τους στο γεγονός ότι στους πολιτικούς όρους της εκλογικής συνεργασίας του Ε.ΠΑ.Μ. με τη Δημοκρατική Αναγέννηση, το αίτημα για "έξοδο από το Ευρώ" έχει αντικατασταθεί με το αίτημα για "δημοψήφισμα για τη θέση της χώρας στην Ευρωζώνη".

Καταρχάς, δε θα επαναλάβουμε πως άλλο η συνεργασία και άλλο η ταύτιση, όσο και αν τα μυαλουδάκια ορισμένων αρνούνται εκ του πονηρού να το δεχθούν...

Θα επιμείνουμε στην επίκληση των Ιδρυτικών Αρχών του Ε.ΠΑ.Μ. : Αποτελεί εκ των ων ουκ ανευ, όσον αφορά τον Εθνικο-απελευθερωτικό Αγώνα που οφείλει να διεξάγει (και διεξάγει ήδη, έστω και ασυναίσθητα και σπασμωδικά) ο Ελληνικός Λαός, και απαράβατος Προγραμματικός Στόχος του Ε.ΠΑ.Μ., η Υιοθέτηση Εθνικού Νομίσματος.

Οι επί μέρους και επιλεκτικές συμμαχίες που διαμορφώνουμε, όπως για παράδειγμα εν όψει των Γενικών Εκλογών της 6ης Μαϊου, υπηρετούν τον απώτερο στόχο της δημιουργίας ενός κοινωνικο-πολιτικού μετώπου που θα απελευθερώσει την Πατρίδα μέσω της υλοποίησης των 5 βασικών στόχων που θεωρούμε απαραίτητους.

Οπότε, αν θέλουμε όντως να υλοποίησουμε αυτούς τους στόχους και να γίνει πραγματικότητα η Αντίσταση και η Ανατροπή, αρκεί το Ε.ΠΑ.Μ. να κάθεται στη γωνία και απλά "να τα λέει σωστά και επαναστατικά";

Μα δεν υπάρχουν ήδη αρκετά κόμματα που κάθονται στη γωνία και θεωρητικολογούν για την "Έξοδο από το Ευρώ" και για "Λαϊκή Εξουσία" και για χιλια-δυο άλλα "υψηλά οράματα", χωρίς όμως να τα κάνουν πράξη; Χωρίς ούτε καν να κάνουν βήματα ώστε σε κάποιο κοντινό μέλλον να γίνουν πράξη... 

Αν το Ε.ΠΑ.Μ. γίνει άλλο ένα τέτοιο κόμμα, τότε ποια είναι η χρησιμότητά του στον Ελληνικό Λαό και γιατί να υπάρχει;

Επίσης, ποια η χρησιμότητα ενός κόμματος που δεν συμμαχεί με κανέναν ακόμη και αν βρεθεί άλλη πολιτική δύναμη με παραπλήσιες πολιτικές θέσεις και στόχους;

Αντίθετα, εμείς θεωρούμε, πως αποτελεί κέρδος για το Λαό, κάθε κοινωνική και πολιτική δύναμη που αποσπάμε από το Καθεστώς και οικοδομούμε δεσμούς μαζί της, είτε αυτο-προσδιορίζεται ως "δεξιά" είτε ως "αριστερή".

Ακόμη, και αν δεν συμφωνούμε σε όλα μαζί της, ακόμη και αν το πλαίσιο της συνεργασίας δεν είναι ακριβώς αυτό που θα θέλαμε, ελπίζουμε και πιστεύουμε ότι μέσα από την κοινή πείρα που θα αποκτήσουμε στους κοινούς αγώνες που θα δώσουμε, θα αποδειχθεί ότι Απελευθέρωση της Χώρας χωρίς Υιοθέτηση Εθνικού Νομίσματος δεν υφίσταται.

Και σε αυτό το ζήτημα, δηλαδή των συμμαχιών και πώς τις καταλαβαίνουμε, ως Ε.ΠΑ.Μ. ήμαστε και είμαστε καθαροί προς τον Ελληνικό Λαό! Παραπέμπουμε προς απόδειξη τούτου, στην απόφαση του Α' Πανελλαδικού Συνεδρίου του Ε.ΠΑ.Μ. και στις επανειλημμένες δημόσιες τοποθετήσεις του ηγετικού στελέχους του Ε.ΠΑ.Μ. Δ. Καζάκη.

3. Εμάς στο Ε.ΠΑ.Μ. δε μας ενδιαφέρει να πάρουμε πιστοποίηση, ούτε "αριστερή" ούτε "δεξιά", από κανέναν. Για εμάς στο Ε.ΠΑ.Μ. αμείλικτος κριτής είναι η Ιστορία και τα μάτια των αδερφών μας στην Ελλάδα και σε όλο τον Κόσμο, που στέκουν με απόγνωση και πανικό μπροστά σε αυτό το Αδηφάγο Τέρας που ονομάζεται Χρηματοπιστωτική Ολιγαρχία.

Αν μπορούμε να φανούμε χρήσιμοι στα αδέρφια μας θα συνεχίσουμε να παλεύουμε μέσα από το Ε.ΠΑ.Μ. , και ας στεναχωρούμε τους "τίμιους επαναστάτες"...

Η "Ιερά Εξέταση" απεφάνθη: Το Ε.ΠΑ.Μ. στο πυρ το εξώτερον! Η "Ιερά Εξέταση" απεφάνθη: Το Ε.ΠΑ.Μ. στο πυρ το εξώτερον! Reviewed by Διαχειριστής on Τετάρτη, Απριλίου 18, 2012 Rating: 5

23 σχόλια:

  1. Μπράβο παιδιά... Αλλά μην αφήσετε το βήμα μισό, προχωρείστε σε συνεργασία με τους Aνεξάρτητους Έλληνες να γίνουμε οι αντικατοχικοί κυβέρνηση. Ακούστε τον κόσμο... Χαμός γίνεται, όλοι φωνάζουν για συνεργασία, μην εγκαταλείπετε το λαό! Προχωρείστε χωρίς φόβο, μόνο να κερδίσετε (-ουμε) έχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισό λεπτάκι. Ο καμμένος Καμμένος με τους "Ανεξάρτητους Έλληνές" του μπορεί να δηλώνει αντιμνημονιακός - αλλά αν διαβάσει κανείς το πρόγραμμά του θα του σηκωθούν οι τρίχες όρθιες. Δεν ξέρω πόσο τίμιος είναι ο αντιμνημονιακός λόγος του αλλά οι θέσεις του σε καίρια ζητήματα είναι σαφώς αντιλαϊκές, σαφώς επηρεασμένες από τις ακροδεξιές ιδεοληψίες του κι εν ολίγοις είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τις αρχές του ΕΠΑΜ,όπως αυτές διατυπώνονται. Ακόμα κι ένα κάλεσμα πλατιάς συνεργασίας, προϋποθέτει κάποια ελάχιστη κοινή πλατφόρμα. Όπως έγραψε και κάποιος άλλος σχολιαστής παρακάτω, και οι χρυσαυγίτες δηλώνουν αντιμνημονιακοί. Χωράνε κι αυτοί;

      Διαγραφή
  2. Mπραβο και απο μενα .Η οποια συνεργασια βοηθαει να συνεχισουμε το αντικατοχικο μας εργο ειναι βημα προς την ανατροπη των δοσιλογων .ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλή απάντηση, χρειάζεται να υπενθυμίζουμε κάθε τόσο τα ψηφίσματα του συνεδρίου και τα προτάγματα γιατί μερικοί έχουν πολύ μικρή μνήμη,

    @ nanomiso έχεις διαβάσει την ιδρυτική διακήρυξη των Ανεξάρτητων του Καμμένου;
    Μόνο αντιμνημονιακό κόμμα δεν είναι, πέρα από ένα λογιστικό έλεγχο δεν υπάρχει πουθενά η παραμικρή ρητή δέσμευση για ανατροπή δανειακών συμβάσεων, μνημονίων, εφαρμοστικών και καθεστώς αποικιοκρατικής κατοχής.
    Αν προτιμάς σύντομη περίληψη: http://wp.me/p2157M-mT
    Ας μην τα κάνουμε όλα ίσια και όμοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σελίδα 18 http://anexartitoiellines.gr/files/SYGKENTROTIKO_OIKONOMIKO_PROGRAMMA_FINAL.pdf

      μην τρωτε τα ψεματα οσων δεν θελουν την ένωση.
      μακαρι να τα βρουν ΕΠΑΜ-ΚΑΜΜΕΝΟΣ αλλιως μια τρυπα στο νερο.

      Διαγραφή
    2. @ harkon
      οικονομικά προγράμματα έχουν βγάλει και το πασοκ και η νδ, λάος ακόμα και η Παπαρήγα ο Καμμένος δεν θα έβγαζε, και όλοι μέσα από αυτά μπορούνε να υπόσχονται ότι θέλουν. ΔΕΝ έχουν των ίδια δέσμευση που έχει η Ιδρυτική διακήρυξη ή ένα καταστατικό.
      Σε αυτό που μου προτείνεις διάβασες πόσα ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ πρέπει να προηγηθούν για να καταγγείλει τα μνημόνια;
      Μακάρι όλοι να είχανε τη διάθεση για συνεργασία που έχουμε εμείς.

      Διαγραφή
  4. Και βέβαια συνεχίζουμε.

    Είναι κρίμα μόνο που δεν συμφώνησαν και άλλες δυνάμεις στην εκλογική αυτή συμπαράταξη.

    Ο κόσμος των δυνάμεων που κριτικάρουν την εκλογική αυτή συμπαράταξη, ας σκεφτούν μόνο ποιούς βοηθάει η απόφαση της ηγεσίας των αριστερών κομμάτων να κατεβαίνει καθένα μόνο του ... Ποιόν άλλο βοηθά εκτός από τη συνέχιση και νομιμοποίηση της τρέχουσας αντιλαϊκής πολιτικής; ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ καλα κανατε και πηρατε το παπαθεμελη.Οταν με το καλο βγει και ο ακης απο την φυλακη να τον παρετε κι αυτον.Προσωπικα εγω και αυτοι που εχω μιλησει για ΕΠΑΜ και ΚΑΖΑΚΗ μονο να γελασουμε μπορουμε μ"αυτη την επιλογη.Καλη συνεχεια λοιπον και ραντεβου σε εναν αλλο πραγματικο αγωνα για την ανατροπη των δοσιλογων της πατριδας μας.Δημητρη Καζακη η εξοδος απο την ευρωπη και το ευρω απο βασικο προταγμα του κινηματος μπηκε σε δημοψηφισμα.Αυτο σημαινει οτι μενουμε σταθεροι στις θεσεις μας η"οτι ξεκιναμε την κωλοτουμπα και προσπαθουμε να την ολοκληρωσουμε?? ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΠΟ ΑΓΡΙΑ ΒΟΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις λάθος, φίλε Αποστόλη από το Βόλο. Τα προτάγματά μας είναι αδιαπραγμάτευτα. Μη τα συγχέεις με τους όρους της εκλογικής συνεργασίας, που είναι μόνο μια μίνιμουμ βάση συμφωνίας. Αν ήταν να υποχωρούμε τόσο εύκολα δεν θα υπήρχε λόγος να υπάρχουμε. Από τον Οκτώβρη προσπαθούμε σε μια ελάχιστη βάση συμφωνίας με όλους για κοινές δράσεις και για μας η κάθοδος στις εκλογές είναι μια δράση, αυξημένης σημασίας, αλλά δράση που πρέπει να τη κάνουμε μαζί με όσους μπορούν να συμπαραταχθούν. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Τα προτάγματά μας όμως ποτέ δεν τα βάλαμε σε κανενός είδους διαπραγμάτευση με κανέναν. Διάβασε και τις αποφάσεις του Συνεδρίου.

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω καταλάβει κάτι ρε παιδιά... το ΕΠΑΜ λέει είμαστε ανοιχτοί για συνεργασία σε όλους όσους συμφωνούν με τα 5 προτάγματα. Πως τώρα θα πει όχι σε κάποιον που δέχεται να συνεργαστεί μαζί μας? Θα του πει όχι εσύ γιατί δεν μ'αρέσει η φάτσα σου? Όχι εσύ γιατί είσαι δεξιούλης, όχι εσύ γιατί είσαι αριστερούλης, όχι εσύ γιατί είσαι Χριστιανούλης, όχι εσύ, όχι εσύ, όχι εσύ!!! Ξεκολληστε όλοι, η Ελλάδα μας χρειάζεται όλους στον αγώνα, μετά θα τα βρούμε για τις μικροδιαφορές... Καλή λευτεριά με ανοιχτά μυαλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνω με τον "KOYKApr 18, 2012 01:31 AM"
    Το ΕΠΑΜ εγινε ΟΧΙ!!!
    Η εξοδος απο το ευρω εγινε ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, αν όλοι συμφωνούν και με τα πέντε προτάγματά μας, δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης διαφορετικών δυνάμεων. Όλοι θα γινόντουσαν ΕΠΑΜ. Δεν είναι όμως έτσι, από τον Οκτώβρη του '11 απευθυνθήκαμε σε όλους από ΑΝΤΑΡΣΥΑ μέχρι λαϊκή δεξιά για συμπαράταξη πάνω σε μια ελάχιστη κοινή βάση, πάντα σε αντιμνημονιακή κατεύθυνση, τα προτάγματα όμως της κάθε δύναμης είναι διαφορετικά. Έτσι, ή θα μέναμε τελείως μόνοι, ή πιστοί στην ιδέα της μεγαλύτερης δυνατής συστράτευσης, θα διαμορφώναμε από κοινού με όσους ήθελαν αυτή την ελάχιστη κοινή βάση συνεργασίας, διατηρώντας ο καθένας την αυτονομία του και τα προτάγματά του. Δεν τίθεται θέμα καμιάς υποχώρησης από τις αρχικές μας θέσεις που επιβεβαιώθηκαν επίσης στο πρόσφατο Συνέδριό μας! Το Ε.Πα.Μ. παραμένει Ε.Πα.Μ. και η έξοδος από το ευρώ θέση μας απόλυτα καθαρή. Η ελάχιστη κοινή βάση της συνεργασίας αναφέρεται σε δημοψήφισμα σε ό,τι διαφωνούμε με τους άλλους και το ΟΧΙ είναι το όνομα της εκλογικής συνεργασίας, τόσο απλά!

      Διαγραφή
  8. Φιλοι και συναγωνιστές,
    Το ΕΠΑΜ μεταλάχτηκε πολύ γρήγορα και μας εξέθεσε στα ματια των φιλων μας και γνωστών μας, εμας των ιδρυτικών μελών.
    Δυστυχώς εγινε γρήγορα η κολυμβυθρα του Σιλοάμ οπου μπήκαν μέσα και αλωσαν γρήγορα τους Πυρηνες,ατομα, πρωτον, που ησαν παλαιά στέλεχη καθεστωτικών κομματων κυρίως του Πασοκ, κατα παραβαση της συμφωνιας της ιδρυτικής μας συνδιάσκεψης,και δευτερον ατομα γυρω απο τον Καζακη φιλοι και γνωστοι του που δημιουργηασαν "Αυλή"! (π.χ Hotel ΙΣΘΜΙΑ).
    Με την τελευταια συμφωνία με το Εθνικιστικό κόμμα του Παπαθεμελή ξεχειλισε το ποτηρι. Το ΕΠΑΜ απο πραγματικό Μετωπο ανατροπής οπως το οραματιστηκαμε εγινε αρχηγικό κομμα χειρότερο απο το Πασοκ!
    Δειτε μονον γυρω σας ποια ατομα μπηκαν υποψηφιοι βουλευτες και κρινετε μονοι σας! Οχι,εμενα δεν με ενδιεφερε το βουλευτιλίκη γιαυτο και την ....εκανα ενωρίς και παραιτηθηκα!
    Χρηστος Νικολάου ιδρυτικό μελος , διαχειριστης Τομεα Κορινθιας, μελος 3μελους Γραμματειας Πυρηνα Βοχας Κορινθιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πριν λιγες μερες, πληροφορουμαστε οτι τα κινηματα «Σπίθες» (ΚΙΝΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ Πολιτών), «ΕΠΑΜ», «Αγανακτισμένοι», «Αρμα Πολιτών» και ''Λαικο κινημα'' συναντηθηκαν με σκοπο την πολυποθητη συμμαχια των.Γραφει ο εκπροσωπος του ΄΄λαικου κινηματος'' για την επομενη πολυ σημαντικη συναντηση που θα γινοταν η ιδρυση της συμπραξης:''Την Δευτέρα 9/4/2012, την αναμέναμε ως μία ημέρα σημαντική για την ενότητα των κινημάτων, την ενότητα του λαού, την επόμενη ημέρα αυτού του τόπου.
    Δυστυχώς, την ίδια Δευτέρα, κάποιοι δεν «θυμούνταν», όσα είχαμε πει, κάποιοι δεν θυμούνταν το θέμα της συνάντησης και η «ατζέντα» είχε αλλάξει.
    Οι εκπρόσωποι του ΕΠΑΜ δεν εμφανίστηκαν, επικαλούμενοι κόπωση από το συνέδριο ''.
    ΕΡΩΤΩ ΤΟ ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ-ΕΠΑΜ, γιατι συνεβη αυτη η ακυρωση;;;;;;;;;;;
    δημητρης μωραιτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τη συγκεκριμένη συνάντηση δεν γνωρίζουμε. Όμως, επειδή ο επικεφαλής του "Άρματος Πολιτών" έκανε τις επιλογές του εξασφαλίζοντας "εκλόγιμη" θέση δίπλα στο Καμμένο, διάφορες "Σπίθες" πήγαν επίσης εκεί, ή βρέθηκαν στο ΣΥΡΙΖΑ, δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι η οποιαδήποτε συνεργασία χάθηκε οριστικά. Παρ' όλα αυτά, μεγάλο μέρος από το "Άρμα Πολιτών" αλλά και των "Σπιθών", καθώς και διάφορα κινήματα ήδη συνευρίσκονται μαζί μας στην εκλογική συμπαράταξη του "ΟΧΙ". Σύντομα θα βγει αναλυτικό Δελτίο Τύπου, ελπίζουμε ότι και το "Λαϊκό Κίνημα" θα είναι κοντά μας.

      Διαγραφή
  10. "Συναγωνιστή" Χρήστο, για πες μας ποιοι μπήκαν υποψήφιοι βουλευτές γιατί εδώ στο κέντρο εμείς ακόμα δεν γνωρίζουμε.
    Πες μας επίσης, ποια ήταν η συμφωνία της Ιδρυτικής μας συνδιάσκεψης γιατί κι εμείς που είμαστε εκεί δεν θυμόμαστε να μπήκε όρος αποκλεισμού του οποιουδήποτε συμφωνεί με τα προτάγματά μας, ανεξάρτητα ιδεολογικής, πολιτικής, ή μέχρι τότε κομματικής προέλευσης. Αυτό μάλιστα αποτελεί βασικότατο σημείο της Ιδρυτικής μας Διακήρυξης. Τόσο πολύ κοντή μνήμη διαθέτεις ώστε να ξεχνάς τα βασικά, ή μήπως ποτέ δεν αποδέχθηκες την Ιδρυτική και απλά παρέμεινες για να την ανατρέψεις κατά τη δική σου βούληση στη πρώτη ευκαιρία και επειδή δεν τα καταφέρνεις μας συκοφαντείς ασύστολα;
    Μακρυά λοιπόν, από εμάς τα πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων, αυτά τα αφήνουμε στους φασίστες, είτε μαύρου, είτε κόκκινου χρώματος, που συμφωνούμε εδώ, δεν έχουν θέση στο ΕΠΑΜ.
    Πες μας και για την "αυλή", τόσο δύσκολο είναι να αναφέρεις κάποια ονόματα; Το Hotel ΙΣΘΜΙΑ δεν μας λέει τίποτα. Ονόματα λοιπόν, καθαρές κουβέντες, όχι μισόλογα και λάσπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αποδέχομαι κατ'αρχήν τα εισαγωγικά (") στη λεξη συναγωνιστής αγαπητε αγνωστε! Και αυτό επειδη θεωρώ τον εαυτο μου οτι ακομα αγωνίζομαι για τις αρχές του ΕΠΑΜ οπως εκφρασθηκαν στη Ιδρυτική, αντίθετα με τις αποφασεις σας οπως τελευταια πήρατε στην Επιτροπή οπου το ΕΠΑΜ μεταλαχτηκε.
      Η συμφωνια λοιπόν στην Ιδρυτική ηταν οτι "ολοι καλοδεχούμενοι στο ΕΠΑΜ ....αλλα κανενα παλαιο στελεχος κομματων δεν θα αναλάβει ποτε στελεχιακη θεση στο ΕΠΑΜ"!!!
      Εσεις λοιπον δεχτηκατε παρόλες τις επισημανσεις μου ως μελος Τομεα οχι μονον να δημιουργηθουν Πυρηνες φαντασματα αλλα και Πρωην Γραμματεα του ΠΑΣΟΚ να αρθρογραφει στο ΧΩΝΙ και να να ειναι υποψηφιος βουλευτης Κορινθιας!!Επίσης φιλο της οικογενειας Καζακη , δεν θελω να πω περισσοτερα, να αναρριχηθει σε υποψηφιο Βουλευτη Κορινθιας!Ετσι λοιπον λογικο ηταν απο μερους της ηγεσιας να φτασετε ακομα και στο σημειο να κανετε συμπραξη με τον εθνικιστη Παπαθεμελη! Ελεος λοιπον!
      Οσο για το Hotel ΙΣΘΜΙΑ να σας φρεσκαρω τη μνημη, ηταν η κρυφη συναντηση του Καζακη με μελη του ΕΠΑΜ μεν,αλλα παλαια και ταυτοχρονα νυν ενεργα διοικητικα στελεχη του πολιτικου συστηματος του Πασοκ, στηνοντας για 3/4 μια ολοκληρη συνελευση στο Πνευματικο Κεντρο του Λουτρακιου οπου θα μιλουσε! Αυτα τα γνωριζουν ολοι οι Λουτρακιωτες και γενικα οι Κορινθιοι. Μην μιλατε λοπον για λάσπη και συκοφαντιες αλλα κοιτατε το χαλι που φτασατε το ΕΠΑΜ ενω ειχε τοσο καλες προοπτικες! Ηδη απο τον Τομεα Κορινθιας εχουμε παραιτηθει 3 μελη! Με αγωνιστικους χαιρετισμους.ΧΝ

      Διαγραφή
    2. Σιγα τις ΑΠΩΛΕΙΕΣ ....
      και σιγα την καθε αλλο παρα προσφορα τους στο Ε.ΠΑ.Μ.
      - μετα απο 3 μηνες ΑΡΓΟΜΗΣΘΙΑΣ (το 11),
      - της ΕΣΚΕΜΕΝΗΣ αδρανειας και της Κομματικης ψιλικατζιδικης λειτουργιας με την καταγγελομενη απο εμε ανυπαρκτη αναπτυξη ΚΑΛΕΣΜΑΤΩΝ για συνολικη - συλλογικη ΔΥΝΑΜΗ-ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΕΙΣ
      του πρωτοπαραιτηθεντα Γιατρου ΣΑΣ, που τον κοιταγατε...
      και να ΜΗΝ πω τι αλλο ...

      Ας ΜΗΝ στοχοποιησω ακομα περισσοτερο τη καταληψη των θεσεων Διαχειρηστων και συντονισμου απο αυτους που ακομα ΔΕΝ θελουν ή ΔΕΝ μπορουν να δωσουν κοινωνικη υποσταση-δημιουργια-υπαρξη ενος μετωπου για την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ απο την ΚΑΤΟΧΗ της πατριδας ΜΑΣ

      και ΟΧΙ του Κομματικου Ε.ΠΑ.Μ. που σαν στοχο ειχατε,

      και αποτυχατε

      και ηρθε ΤΩΡΑ η ΩΡΑ της ΔΗΘΕΝ Πολιτικης τους επικοινωνιακης εμπειριας να ξεπροβαλουν και να αυτοπροβληθουν μεσα απο το ψηφοδελτιο του Ε.ΠΑ.Μ.

      Η μυστικοπαθεια των Ονοματων του καθε ΤΣΙΡΤΣΗ δεν ταιριαζει στην Νεα ΗΘΙΚΗ Διασταση του Χαρακτηρα της Πολιτικης που θελουμε να γεννηθει μεσα απο το μετωπο, δεν ΣΑΣ τιμαει η προΒιομενη τραυματικη εμπειρια της σαπιλας που κουβαλατε μαζι σας κοιτοντας τα παραιτημενοι απ εξω απ το μαγαζακι της ΜΠΟΧΑΣ και χωρις καμια διαθεση για την αποτροπη των συμετοχων αυτων με επιχειρηματολογια και ενημερωση των μελων του καθε πυρινα που Τον στηριζει διχως να εχει καμια αντισταση - αντιπροταση ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ !!!!

      Ελπιζω στα ΚΑΘΑΡΑ - ΝΕΑ μυαλα ,

      εστω και απ του ΠΑΣΟΚ τις ταξεις,(που λες και προερχεσαι)
      και κανα 2 αλλοι που εμφανιστικαν, εστω και αργα,

      εν ονοματι Κος ΜΑΡΙΝΑΚΟΣ να εχει αυτο που εσεις ΟΛΟΙ μας κριβετε μαλλον, που ΔΕΝ το νομιζω,

      την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και ΔΙΑΘΕΣΗ στην ΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΗ επικινωνονιακα
      ΑΠΛΗ-ΔΙΚΑΙΑ και ΑΓΝΗ '' ΦΩΝΗ '' του, με ΓΝΩΣΕΙΣ,
      και ΟΧΙ μπαρμπουτσαλα,

      να ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΝ την φυτεψη του σπορου του μετωπου μας
      στην Τοπικη Κοινωνια, εστω και μεσα απο την Εκλογικη Διαδικασια,
      καθως εκει μας εφεραν οι εξελιξεις !!

      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑ Τ΄ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΙΛΟΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΙΕΣ ΣΑΣ


      ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ

      Διαγραφή
  11. Ο κ. Καζάκης δυστυχώς όπως του είχα στείλει και σε mail, απο την στιγμή που πήγε ο Αδωνις στο ραδιο 9, έκανε λάθος. Αυτό γιατί συμμετείχε σε ένα παιχνίδι που το ορίζουν άλλοι. Λάθος και η συμμετοχή τελικά του ΕΠΑΜ στον εκλογικό αγώνα, γιατί έτσι συμμετέχει σε μια διαδικασία που την έχουν ορίσει άλλοι (οι οποιοι ελεγχουν όλο το παχνίδι). Λάθος να ενωθεί με άλλες αντιμνημονιακές δυνάμεις απο την στιγμή που ο Καζάκης έχει οργώσει όλη την Ελλάδα και μιλάει (με ένα διαφορετικό τρόπο) με όλο τον κόσμο, (δεν έχει ανάγκη απο δεκανίκια). Αλήθεια αν συμφωνήσει με όλα τα προτάγματα του ΕΠΑΜ η χρυσή αυγή, θα ενωθεί και με αυτήν; Η εφημερίδα "το χωνί" δείχνει λαϊκίστικη - όχι λαϊκή("θα τους σουβλίσουμε... θα τους..."κτλ) και πολλά απο τα άρθρα δεν είναι σοβαρά. Ο κ. Καζάκης θεωρώ ότι έχασε την μπάλα απο αυλικούς, του κάνει κακό ο Κακλαμάνος, αλλά παρόλα αυτά θεωρώ ότι αυτά που έχει πει κατα καιρούς ειναι σπουδαία (ιστορικά, οικονομικά κτλ.) και καλά θα κάνει να παραμείνει έτσι και να μην συμμετέχει σε παιχνίδια άλλων. Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι Καζακης, τι Γκαζακης! (ΜΠΟΥΜ)
      Αγαπητε stalker, ποσο συμφωνω με οσα ειπες!
      1) Ο Κακλαμανος του εκανε-κανει κακο... και ο καθε Κακλαμανος, λειτουργοντας με τακτικες «μαρκετινγκ», εντυπωσιασμου και λαϊκιστικης δημοσιογραφιας εφτασε πχ. στο σημειο να να φιλοξενησει τον Αδωνη!!! με οτι αυτο συνεπαγεται.(προσωπικα ανεχομαι τον Κακλαμανο -με μεγαλη δυσκολια- για να ακουω τι εχει να πει ο Καζακης, αλλα μεχρι εκει.)
      2) Το ΕΠΑΜ αρον-αρον κομμα!!! Προκειται για μεταλλαξη-τερατουργημα. Ενα κομμα προσελκύει «ΒΟλευτές» και καθε λογης παρασιτα... γιατι ειναι ετσι φτιαγμενο το εκλογικο συστημα που προσπαθουμε να αλλαξουμε, για να εχει επιτελους λόγο ολος ο κοσμος για το κοινο συμφερον.(αναπαντεχη αποδειξη αυτου, η προσκοληση Παπαθεμελης αμεσως μολις εγινε κομμα το ΕΠΑΜ!)
      Να παρακαλαμε τον καθε Παπαθεμελη -με οτι αντιπροσωπευει!!!- να μας «βαλει στη βουλη» και να συρθει κι αυτος! (λεμε τωρα...) Που ειναι το «απο το λαο για το λαο»; Ειναι ο καθε Παπαθεμελης καθαρος και μερος του λαου οπως ειναι ο Καζακης; Τι αναγκη εχει το ηδη πολυ μεγαλο ΕΠΑΜ να μικραινει απο εναν Παπαθεμελη;;;

      Παρ'ολα αυτα Καζακη θα ψηφιζα, αλλα ΔΕΝ υπαρχει καμια περιπτωση να ψηφισω Παπαθεμελη για χαρη του Καζακη που συννεχιζω να εκτιμω βαθυτατα -κι ας με «αδειασε»-.

      Διαγραφή
  12. Ο Δήμητρης τα είπε πολύ καλά καί στό ράδιο Α.Ε. 19.04.2012, γιά αυτούς πού δέν καταλαβαίνουν. Ας πάνε νά βρούν μαντρί μέ τσοπάνη, υπάρχουν αρκετά καί καλή τους τύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καζακη,απο Ε.ΠΑ.Μ το εκανες τελικα Ε.ΠΑ.Μαντρι!!!!
    Θα σε αποχαιρετισω με την ιδια φραση που εσυ...αποχαιρετισες τον Παπαδοπουλο.
    Αμε στον γεροδιαβολο κι ακομα παραπερα!!!!!!
    Πολιτικε καιροσκοπε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κύριε Καζάκη, δυστυχώς επτωχεύσατε. Και μάλιστα πριν καλά-καλά αρχίσετε. Ρωτήσατε κάποιον για την συνεργασία με τον καιροσκόπο Παπαθεμελή ή κρίνατε πως δε χρειαζόταν επειδή το ΕΠΑΜ είστε εσείς (L'EPAM c'est moi); Όσο για τις κωλοτούμπες στις θέσεις σας, είναι στο πνεύμα των καιρών. Ώστε δημοψήφισμα για τη θέση της χώρας μας στην Ευρωζώνη; Ακυρώνετε μιά πραγματικά αξιοθαύμαστη προσωπική σας προσπάθεια που θα μπορούσε να έχει πολύ καλύτερη τύχη. Καληνύχτα σας, που θα έλεγε κι ο ΑΓΠ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.