ΟΧΙ δεν θα μας πείσουν!

Με αφορμή την εμπειρία μου σαν υποψήφιος βουλευτής με το Ε.ΠΑ.Μ.

του Μάνου Καστελιανού*

Μπήκα σε εκατοντάδες καταστήματα, πάρα πολλά καφενεία, στο δρόμο, στα χωριά στην πόλη. Περπατώντας στον τόπο μου, είδα ανθρώπους με την αγωνία ζωγραφισμένη στα πρόσωπα τους. Κόσμο απογοητευμένο, πικραμένο προδομένο και αφημένο στην ‘’μοίρα’’ του. Με την φλόγα όμως της ελπίδας πάντα ζωντανή να σιγοκαίει στα μάτια του. Ανθρώπους που δεν χάνουν το χιούμορ τους, ακόμη και στην πιο δύσκολη στιγμή. Που είναι πάντα φιλόξενοι και πρόθυμοι να σε κεράσουν. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία ευγενικοί και διαθέσιμοι, να συζητήσουν μαζί σου και να εκφράσουν τον προβληματισμό τους γι’ αυτό που μας συμβαίνει. Με άποψη και λόγο που σ’ αφήνει ‘’κάγκελο’’ πολλές φορές, ακόμη και από κάποιο που δεν θα περίμενες ποτέ.

Ο ίδιος αυτός κόσμος μοχθεί στην καθημερινότητα του. Προσπαθεί να επιβιώσει, κάτω απ’ τις πιο αντίξοες συνθήκες που έχει βρεθεί, μετά από πάρα πολλά χρόνια. Είναι ο ίδιος κόσμος, που....
πληρώνει καθημερινά τα ‘’σπασμένα’’ του πολιτικού συστήματος και ανέχεται με το ζόρι, τον καθημερινό ‘’θάνατο’’ του. Είναι όμως κι αυτός ο κόσμος του 62% που είπε το νέο μεγάλο ΟΧΙ. Προσπάθησαν χρόνια ολάκερα να μας πείσουν πως είμαστε τεμπέληδες, φοροφυγάδες και τα φάγαμε μαζί. ΟΧΙ δεν θα μας πείσουν.

Είδα στην ύπαιθρο τεράστιες εκτάσεις κηπευτικών, ελαιώνων ,αμπελιού και άλλων καλλιεργειών. Ντόπιες επιχειρήσεις με ποιοτικά Ελληνικά και υψηλής ποιότητας προϊόντα. Προσπαθούν χρόνια να μας πείσουν ότι δεν παράγουμε τίποτα, ότι θα πεινάσουμε και ότι εξαρτόμαστε από εισαγωγές και τον κάθε αλμπάνη, δήθεν επενδυτή. ΟΧΙ δεν θα μας πείσουν.

Είμαι πολίτης σε αυτόν τον τόπο και ξέρω να διακρίνω την πραγματικότητα. Έχω ξεκάθαρα τα πράγματα στο μυαλό μου και άποψη για το τι συμβαίνει. Διεκδικώ το δίκιο μου και υπερασπίζω τον τόπο μου, απέναντι σε οποιαδήποτε απειλή. Ακολουθώ την παράδοση αιώνων των προγόνων μου, απορρίπτοντας κάθε ξενόφερτη ‘’κιτς υποκουλτούρα’’. Βγαίνω μπροστά, όχι για διάκριση, αλλά για επιβίωση. Μαθαίνω να παίρνω μέρος στα ‘’δρώμενα’’ στη χώρα μου και εκθέτω τη γνώμη μου, χωρίς να φοβάμαι. Δεν είναι εύκολο ,είναι όμως αναγκαίο, αν θέλω κάποια στιγμή να κερδίσω ένα καλύτερο μέλλον και συνθήκες πραγματικής Δημοκρατίας.

Θα μου πουν κάποιοι, ότι αυτά δεν γίνονται και ότι δεν υπάρχει τρόπος. Ότι είμαστε χαμένοι από χέρι, διότι κάποιοι υπέγραψαν στο όνομα μας την καταστροφή μας και ποιος είσαι εσύ που θα αλλάξεις τον κόσμο. Η απάντηση είναι ότι δεν είμαι μόνος μου. Εκατομμύρια άνθρωποι σε αυτή τη χώρα επιθυμούν τα αυτονόητα. Χιλιάδες αγωνιστές προσπαθούν με τον τρόπο του ο καθένας, να αντιπαλέψουν αυτό το καθεστώς της σαπίλας. Πολεμούν την εθνική κατάθλιψη με αγώνες. Βγες μπροστά Ελληνικέ λαέ και δείξε για άλλη μια φορά το μεγαλείο σου. Στείλε όλους αυτούς τους βρικόλακες στα σκουπίδια της ιστορίας. ‘’Το χεις’’, το αξίζεις.

*Ο Μάνος Καστελιανός είναι μέλος του ΕΠΑΜ Ηρακλείου Κρήτης και υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του ΕΠΑΜ.


ΟΧΙ δεν θα μας πείσουν! ΟΧΙ δεν θα μας πείσουν! Reviewed by Διαχειριστής on Σάββατο, Σεπτεμβρίου 19, 2015 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.