Ελλάδα, 21ος αιώνας

του Γιάννη Μακριδάκη

Σήμερα μου ήρθε κι εμένα όπως σε 2.500.000 Έλληνες πολίτες η απειλητική επιστολή ρύθμισης των (πενιχρών) χρεών μου προς το δημόσιο με πρόσκληση να τα εξοφλήσω πριν προβούν σε λήψη μέτρων εις βάρος μου, όπως είναι, λένε, υποχρεωμένοι από τον Νόμο να κάνουν.

Η είδηση όμως δεν είναι αυτή.

Η είδηση είναι ότι δίπλα στο τελικό ποσό που καλούμαι να καταβάλω, υπάρχει τυπωμένη η εξής φράση: “Ισοτιμία σε Δρχ.” και ένας κύκλος κενός.

Το λόμπι της δραχμής έχει το άντρο του μέσα στο Υπουργείο Οικονομικών και αναμένει την τελική ισοτιμία για να κάνει τον μόνο τον πολλαπλασιασμό!

Επίσης η ατομική αυτή ειδοποίηση χρεών, που με απειλεί με κατασχέσεις εντός 15 ημερών από....
την έκδοσή της, ήρθε σήμερα σε μένα και αναγράφει ημερομηνία έκδοσης 7 Μαρτίου 2013! Προφανώς θα έχουν ήδη κατασχέσει κάτι, ίσως και μέρος του κορμιού μου αφού έχουν περάσει οι 15 μέρες. Επικοινωνώ με τα δυο τηλέφωνα που αναγράφει αλλά το ένα βγάζει μήνυμα ότι δεν λειτουργεί προσωρινά λόγω βλάβης, δηλαδή το έχουν κατεβάσει για να εργαστούν προφανώς με την ησυχία τους και το άλλο βγαίνει φάξ

Και η κοντυνότερη εφορεία απέχει 50 χιλιόμετρα. Ελλάδα 21ος αιώνας

Με τα πολλά κατάφερα και επικοινώνησα τηλεφωνικά με κάποια υπάλληλο στην Εφορεία και πήρα την εξής απάντηση:

Τα τηλέφωνα δεν τα σηκώνουμε διότι έχει πάρα πολύ κόσμο και εξυπηρετούν οι συνάδελφοι. Μην ανησυχείτε. Το Υπουργείο θέλει να μαζέψει λεφτά και γι αυτό στέλνει αυτές τις επιστολές. Εσείς όποτε έχετε,, να ‘ρχεστε από δω να δίνετε κάτι.

Την ενημέρωσα ότι έχουν παρέλθει οι 15 μέρες μέχρι να λάβω την επιστολή και μου είπε: Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα, σε όλους αυτό λέμε. Όποτε μπορείτε να έρχεστε να δίνετε ό,τι μπορείτε

Άντε βγάλε άκρη κακομοίρη υπήκοε


Ελλάδα, 21ος αιώνας Ελλάδα, 21ος αιώνας Reviewed by Διαχειριστής on Πέμπτη, Απριλίου 04, 2013 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.