Η «επανάσταση» είναι το «πλέον ιερόν» απ’ όλα τα δίκαια του λαού (Ρήγας Φεραίος)



Του Κώστα Δέδε

Η «δυστυχής συνείδηση» της αστικής τάξης, όπως την αναπτύσσει ο Χέγκελ, ήταν αυτό που συνέπαιρνε τον Ρήγα και τον έκανε να ξεπερνά τις όποιες προκαταλήψεις της τάξης του (ήταν αστός) και να αναζητεί, όχι την ιδέα της δημιουργίας των εθνών, όπως ονειρευόταν ο διαφωτισμός στην Ευρώπη, αλλά την εθνική παλιγγενεσία μιας μεγάλης Ελλάδας, μιας δημοκρατικής πολιτείας, από τον Δούναβη μέχρι το Λιβυκό πέλαγος και από την Αδριατική μέχρι τον Εύξεινο Πόντο, πράγμα το οποίο ήταν απόλυτα πραγματοποιήσιμο, από πλευράς Ηθικό-πολιτικής αλλά και από πλευράς Γεωστρατηγικής, μετά βέβαια την κατάρρευση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Η ιδέα του αυτή ήταν ο βασικός λόγος του βάρβαρου απαγχονισμού του, αλλά και ένας από τους λόγους της δολοφονίας του Καποδίστρια.

Στο σύνταγμα του Ρήγα στο κεφάλαιο για τα “Δίκαια του Ανθρώπου” στο Άρθρον 35 αναφέρει:                          
Όταν η διοίκηση βιάζει, αθετεί, καταφρονεί τα δίκαια του λαού και δεν εισακούει τα παράπονά του, το να κάμνει τότε ο λαός, ή κάθε μέρος του λαού, επανάσταση, ν’ αρπάξει τ’ άρματα* και να τιμωρήσει τους τυράννους του, είναι το πλέον ιερόν απ’ όλα τα δίκαιά του και το πλέον απαραίτητο απ’ όλα τα χρέη του…
Το τμήμα αυτό του άρθρου 35 επικαλούμαι, για να μπορέσουμε να μεταφερθούμε πίσω στα 1796, να προσπαθήσουμε να μπούμε στο μυαλό του Ρήγα και να καταλάβουμε ποιες ήταν οι βασικές αιτίες της επαναστατικής ιδεολογικής του θέσης.

Όταν ο Ρήγας δημοσιοποίησε την πρόταση του για το Σύνταγμα του Έθνους – Κράτους της Ελλάδας μας, οι συνθήκες ήταν ώριμες και το έδαφος γόνιμο για τη θετική κατάληξη της προεπαναστατικής παρασκευαστικής πράξης.

Οι Ιακωβίνοι, όπως ήταν ο Ρήγας Φεραίος, ** είχαν τεκμηριώσει την ιδεολογική τους θέση, ότι η ανθρωπότητα θα πρέπει να υπάρχει με βάση τα κριτήρια του ανθρωποκεντρισμού, που δίδασκε το Ελληνικό πνεύμα, υπέρ του δικαιώματος στην αυτοδιάθεση, στην ελευθερία, στην εθνική ανεξαρτησία και στην κυριαρχία των λαών, το μόνο που έμενε ήταν η εφαρμογή, πράγμα που ανέλαβε και έφερε εις πέρας η Φιλική Εταιρία.

Έτσι τέθηκαν οι βάσεις για την Εθνική μας παλιγγενεσία.

Σε εκείνη την εποχή έχουμε: το Έθνος μας να είναι υπό Τούρκική κατοχή, οι Έλληνες να υπάρχουν υπό την μορφή ημιαυτόνομων κοινοτήτων και διαφορετικών φυλών, ο Ρήγας να συλλαμβάνει την ιδέα μιας μεγάλης Ελλάδας μέσω ενός εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα, και την ίδρυση της Φιλικής Εταιρίας (1814) που θα οργάνωνε την επανάσταση.|

Ήταν σαφέστατο ότι μόνο μέσα από μια επανάσταση θα έρχονταν η πολυπόθητη λύση. Μια τέτοια κατάσταση ήταν σίγουρο ότι θα είχε αίσιο τέλος, όπως και έγινε.
Στη σημερινή εποχή έχουμε: την ιδεολογία της λέσχης Μπίλντερμπεργκ και των Μασονικών στοών, που καμιά σχέση δεν έχει με το Ελληνικό πνεύμα, αλλά με την χρηματιστική θεωρία των αγορών, υπέρ της υποδούλωσης των λαών σε μια παγκόσμια διακυβέρνηση του χρήματος.
Έχουμε ένα Ελληνικό κράτος που έχει πεθάνει, ένα Έθνος που ψυχορραγεί, έναν λαό ο οποίος αρνείται πικαρίσματα να οργανωθεί και να πράξει, «το πλέον ιερό» και το «πλέον απαραίτητο χρέος του», που δεν είναι τίποτα άλλο από την επανάσταση.

Ειδικά μετά την ψήφιση του 4ου μνημονίου (14-06-2018), αλλά και την υπογραφή της συμφωνίας των Πρεσπών, δεν υπάρχει αμφιβολία του θανάτου αυτού.
Όχι μόνο επειδή οι άθλιοι πολιτικοί μας το πρόδωσαν και το ξεπούλησαν, αλλά επειδή ο Ελληνικός λαός έχει αλλοτριωθεί σε μεγάλο βαθμό. Το πώς και το γιατί ας το αναλύσει ο καθένας με τον εαυτό του.

Πέθανε ο Ελληνικός λαός και τώρα βρισκόμαστε στη φάση που ή θα ξαναγεννηθεί από τις στάχτες του ή θα εξαφανισθεί για πάντα.
Μοιάζει με αδιέξοδο.
Εδώ μας χρειάζεται ο Ρήγας και οι ιδέες του.
Εμείς σήμερα θα πρέπει να στηρίξουμε την ιδέα για μια «νέα Ελλάδα», με «νέο Σύνταγμα», μεσώ μιας «νέας Εθνοσυνέλευσης» (που θα είναι η 6η κατά σειρά από την ίδρυση
Πολλοί μου λέτε ότι δυστυχώς «δεν υπάρχει ο ηγέτης που θα μας σώσει».

Διερωτώμαι, οι Μεγαρίτες του τότε είχαν κάποιον συγκεκριμένο ηγέτη που τους οδήγησε στο τοίχος της αγίας Τριάδας; ή ηγέτης τους ήταν η ιδέα της ελεύθερης Ελλάδας και της αυτοδιάθεσης;
Σήμερα η ιδέα της νέας Ελλάδας, ελεύθερης, ανεξάρτητης και δημοκρατικής, δεν θα μπορέσει να μας οδηγήσει στην απελευθέρωση;
Δηλαδή θεωρείτε ικανούς τους σημερινούς υποψήφιους δημάρχους να μας βγάλουν από το τέλμα;

Έλεος!

Έχετε δει κάποιον από «δαύτους» να παίρνει θέση για τα σοβαρά εθνικά μας θέματα; Έχετε δει κάποιον από «δαύτους» να καταδικάζει την υποδούλωση του Δήμου με το δάνειο από το παρακαταθηκών και δανείων;

Έχετε δει κάποιον από «δαύτους» να έχει σαν βασική του θέση την ΜΗ πώληση της ΔΕΥΑΜ;
Όχι κύριοι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, διότι τέτοιου είδους θέματα είναι αντίθετα με τα συμφέροντα των αφεντικών τους που είναι αυτοί που θα τα οικονομήσουν από το ξεπούλημα της περιουσίας του δήμου και της δική μας, τα έχουν βρει μεταξύ τους, έχουν ήδη κατανεμηθεί οι καρέκλες και το μόνο που περιμένουν είναι τις εκλογές της 19/05 για να επικυρωθούν.

Η άτυπη συμφωνία τους λοιπόν λέει:
Δήμαρχος: Γρηγόρης Σταμούλης
Αντιδήμαρχοι: Δυο (οικονομικών και έργων), θα είναι από τις δυο παρατάξεις, που σε κεντρικό επίπεδο έχουν ήδη συνεργαστεί στο παρελθόν και άλλοι δυο θα είναι από το ψηφοδέλτιο του  Δημάρχου.

Επειδή την θέση μου αυτή για το στημένο παιχνίδι των εκλογών, την έχω ήδη δημοσιεύσει και επειδή η δημοσίευση αυτή ξύπνησε τους πολιτικούς τραμπούκους του βαθέως ΠΑΣΟΚ, τρομοκράτησαν με απειλές για μηνύσεις τα τοπικά μέσα που το είχαν δημοσιεύσει, ή θα το δημοσίευαν, με αποτέλεσμα να το κατεβάσουν οι μεν και να μην το δημοσιεύσουν οι δε.
Η άτυπη συμφωνία που αναφέρω υποθέτω ότι υπάρχει, όπως υποθέτω ότι υπάρχει άτυπη συμφωνία για τις βουλευτικές εκλογές, κατά την προτροπή της κας Μέρκελ, ότι ο επόμενος πρωθυπουργός θα είναι πάλι ο κ. Τσίπρας με Μητσοτάκη υπουργό εθνικής αμύνης.

Για τον έναν από τους δυο υποψήφιους Δημάρχους Μεγάρων και σίγουρο αντιδήμαρχο οικονομικών, είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι στο παρελθόν έχει έρθει σε συμφωνία, κάτω από το τραπέζι, για την υπερψήφιση θέματος στο Δ.Σ που μάλιστα προκάλεσε την αποπομπή του από την παράταξη που εκλέχτηκε, με πρωτοβουλία του επικεφαλής του συνδυασμού (σωστά έπραξε).
Την συναλλαγή αυτή μου την επιβεβαίωσε ο ίδιος ο εντεταλμένος του Δημάρχου για το κλείσιμο της συμφωνίας, παρουσία και τρίτου ατόμου.

Όσο για τον άλλο, μόνο και μόνο από την αντίδραση του εκφοβισμού του τοπικού τύπου, αποδεικνύεται ότι κάτι υπάρχει κάτω από το τραπέζι και δεν ήθελε να μαθευτεί.
Νομίζω ότι δεν χρειάζονται πολλά για βεβαιωθούμε ότι όλοι αυτοί σύσσωμοι υπηρετούν οτιδήποτε άλλο εκτός από τα συμφέροντα μας και είναι ικανοί για το οτιδήποτε τους συμφέρει.
Αγαπητοί συμπολίτες τι περιμένετε;

Είναι δυνατόν αυτά τα «πολιτικά αποκόμματα» να κάνουν κάτι καλό για εμάς;
Ήρθε η ώρα να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας.
Όσον ου πω!!!

*  Τα άρματα στο Σύνταγμα του Ρήγα θα πρέπει να τα κατανοήσουμε εκτός από την διαφορά της εποχής, ηταν η θέλησή του για μια Δημοκρατική Ελλάδα. Μορφωμένος όντας,  γνώριζε πολύ καλά ότι στην δημοκρατία ο λαός είναι υπεύθυνος για την υπεράσπιση του εαυτού του και της πατρίδας του με τα όπλα, κατά τα πρωτότυπα του «στρατόλαου» της Αθηναϊκής δημοκρατίας.

Σήμερα όποιος ισχυρίζεται ότι τη λύση θα την δώσουν τα όπλα, εκτός από ανόητος είναι και μεγάλος προβοκάτορας. Προς θεού, μην περάσει καν από την σκέψη μας κάτι τέτοιο, διότι αυτό περιμένουν οι κατακτητές για να κυλήσουν στο αίμα τον λαό μας. Η εξέγερση των «κίτρινων γιλέκων» μετράει 12 νεκρούς και 3500 βαριά τραυματισμένους. Στη Γαλλία του 2019, δίχως να έχουν πάρει τα όπλα.

**  Ο Ρήγας Φεραίος ήταν Ιακωβίνος και όχι Μασόνος, όπως με μεγάλη μου έκπληξη διάβασα  στο διαδίκτυο, ακόμη και για τον Κολοκοτρώνη. Η αλήθεια είναι ότι η «λέσχη των Ιακωβίνων» από την Μασονία υιοθέτησε τον Μυστικισμό και την τεχνική των «στοών», διότι είχε πολλούς και δυνατούς εχθρούς όπως το Βατικανό, το Φανάρι, τους Φεουδάρχες, τους Βασιλείς.

Κατά την άποψή μου η ουσιώδης διαφορά που υπήρχε μεταξύ των Ιακωβίνων και των μασόνων, είναι ότι οι μεν πρώτοι έπρατταν με βάση τον Ανθρωποκεντρισμό, ενώ οι δε έπρατταν με βάση τα συμφέροντα της άρχουσας τάξης. Τα κίνητρα των μεν πηγάζουν από την «δυστυχή συνείδηση της αστικής τάξης», (όπως την αναπτύσσει ο Χέγκελ), από το συναίσθημα δηλαδή, και των δε από το συμφέρον που προκύπτει από την ανάπτυξη των μεθόδων για την διατήρηση της εξουσίας από τα μέλη τους. Όπως δηλαδή λειτουργεί η λέσχη Μπίλντερμπεργκ, η τριμερής επιτροπή κ.λ.π. 

Η παραποίηση της ιστορίας κυρίως από κάτι απίθανους, Ναζί-φασίστες στην ψυχή και στην ιδεολογία,  αμόρφωτους και ανήθικους Γραικύλους, πατσαβούρες της επιστήμης και της πολιτικής, γίνεται για την τήρηση της πάγιας συνταγής της απελπισίας και της ανυπαρξίας ελπίδας στον λαό. Ότι δηλαδή είναι όλα προδιαγεγραμμένα από τις στοές και δεν γίνετε τίποτα, αφού και ο Κολοκοτρώνης ήταν Μασόνος. Είναι μια «προστυχιά», που μοναδικό σκοπό έχει την παραπλάνηση του συναισθήματος του κόσμου, με το να τον κάνεις να φαντάζεται τον Ρήγα Φεραίο σαν ένα μέλος της λέσχης Μπίλντερμπεργκ ή Αμπροζέτι και όχι σαν έναν από του μεγαλύτερους επαναστάτες που γέννησε αυτό το έθνος.

Ο Κώστας Αν. Δέδες, Αρχιτέκτων Μηχανικός, είναι Συντονιστής της Τ.Ο. Δήμου Μεγαρέων
Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου (Ε.ΠΑ.Μ.)


Πηγή: https://www.epamhellas.gr
Η «επανάσταση» είναι το «πλέον ιερόν» απ’ όλα τα δίκαια του λαού (Ρήγας Φεραίος) Η «επανάσταση» είναι το «πλέον ιερόν» απ’ όλα τα δίκαια του λαού (Ρήγας Φεραίος) Reviewed by ΕΠΑΜ ΕΡΕΤΡΙΑΣ on Παρασκευή, Μαρτίου 01, 2019 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.