Σπαραγμός Πικραμμένου στην Βουλή: «Περίμενα μεγαλύτερο σεβασμό στο πρόσωπό μου»

Σχόλιο: Να θυμίσουμε στο πικραμένο κο. Πικραμένο ότι δεν συνέβαλε στο να σωθεί η Ελλάδα και ο λαός της  από την χρεωκοπία αλλά έσωσε από τη χρεοκοπία το ευρώ και τα εγχώρια τραπεζικά υποκαταστήματα του. 

Η Ελλάδα και ο λαός  τελεί υπό κλιμακούμενη  πτώχευση γενοκτονία και κατοχή κάθε μέρα επί οκτώ
έτη. Το τι κόσμος έχει κλάψει για αυτούς που ξενιτεύτηκαν αναγκαστικά, αυτοκτόνησαν ή δεν υπήρξαν εγκαίρως μεταφορές με ασθενοφόρα, ιατρικά υλικά ή σκευάσματα το ξέρουν χιλιάδες οικογένειες. 

Στο βίντεο καταλαβαίνουμε επίσης και αυτούς που χειροκροτούν για την συγκίνηση του. Και αυτοί για την ίδιου είδους αποφυγής χρεοκοπίας αγωνίστηκαν και θα αγωνίζονται.
Η συγκίνηση ήταν εμφανής καθ’ όλη τη διάρκεια της ομιλίας του πρώην υπηρεσιακού πρωθυπουργού, Παναγιώτη Πικραμμένου, ο οποίος αναφέρθηκε στα συναισθήματα οργής και αγανάκτησης που τον έχουν κατακλύσει. «Ειλικρινά θα περίμενα μεγαλύτερο σεβασμό στο πρόσωπό μου και αυτό το λέω γιατί κρατήσαμε τη χώρα μας όρθια σε δύσκολες συνθήκες, δεν αφήσαμε τη χώρα να χρεοκοπήσει» δήλωσε με τη φωνή του να σπάει.


«Διαχειρίστηκα πολλές υποθέσεις μεγάλου ενδιαφέροντος, πείτε μου έχει ακουστεί ποτέ, οποισδήποτε υπαινιγμός εις βάρος μου; Ποτέ και από κανέναν!» τόνισε για να εισπράξει το χειροκρότημα από τους βουλευτές της ΝΔ. «Μου δόθηκε η ευκαιρία να δω ποιοι είναι οι πραγματικοί μου φίλοι. Τελικά διαπίστωσα ότι ήταν πολύ περισσότεροι από όσο φανταζόμουν» είπε συγκινημένος κλείνοντας την ομιλία του.

Πηγή: http://teleytaiaexodos.blogspot.gr/
Σπαραγμός Πικραμμένου στην Βουλή: «Περίμενα μεγαλύτερο σεβασμό στο πρόσωπό μου» Σπαραγμός Πικραμμένου στην Βουλή: «Περίμενα μεγαλύτερο σεβασμό στο πρόσωπό μου» Reviewed by Unknown on Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2018 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.