Αγαπητό μου ΣΥΡΙΖΑ... ένα γράμμα πριν την αίτηση εγγραφής μέλους...

του Σταύρου Κατσούλη

Αγαπητό μου ΣΥΡΙΖΑ,

Εδώ και καιρό, έχω κάποιες θετικές εμπειρίες από τον λόγο σας. Βλέπω ότι υπάρχει πιθανότητα να γίνετε κυβέρνηση σύντομα, και επειδή έχω παιδιά που χρειάζονται εργασία (όχι τίποτα μεγάλο, καμιά θεσούλα στο Δημόσιο), σκέπτομαι να γίνω μέλος, μια και βλέπω στην τηλεόραση που δεν χάνω ούτε μια μέρα να παρακολουθήσω, ότι κάνετε συνεχώς καλέσματα στον Λαό να έρθει μαζί σας, για να σώσετε την χώρα.

Επειδή η μόνη μου κομματική εμπειρία είναι από τα παλαιότερα κόμματα στα οποία συμμετείχα επιμελώς, χαίρομαι ιδιαίτερα που δεν θα είμαι τελείως απομονωμένος, γιατί βλέπω ότι ήδη έχετε δεχθεί έναν τεράστιο αριθμό από μέλη και στελέχη των παλαιότερων κομμάτων.

Έχω καταλάβει επίσης, ότι είστε αυτόνομο κόμμα μια και είχα την ευχάριστη έκπληξη να μάθω...
ότι τα στελέχη σας, έχουν οικονομική άνεση, σπίτια και επενδύσεις σε μεγάλα κεφάλαια του εξωτερικού και καταθέσεις. Επίσης, πολλά από τα στελέχη σας, δεν έχουν πραγματική εργασία, οπότε θα μπορέσουν να αφιερώσουν όλον τους τον χρόνο για το αριστερό κομμάτι του λαού. Χαίρομαι γι' αυτά, γιατί προφανώς εσείς δεν θα υποκύψετε σε όλα αυτά που τα άλλα κόμματα έχουν υποκύψει.

Ένα άλλο πράγμα που μου αρέσει, είναι ότι η ηγεσία σας, προφανώς δεν φοβάται την Ευρωπαϊκή Ένωση. Με μεγάλη επιδεικτικότητα, δημοσιοποιεί το γεγονός ότι προτίθεται να συνεργαστεί κατ ευθείαν με χρηματοοικονομικούς οργανισμούς των ΗΠΑ και υπέρ-διεθνείς εταιρείες και γενικότερα το μεγάλο κεφάλαιο παντού στον κόσμο. Επιτέλους, και ένα κόμμα που θα βάλει τέλος στην απομόνωση!

Ένα άλλο γεγονός, που μου άρεσε, είναι ότι φαίνεται ότι έχετε πλέον παραμερίσει όλους αυτούς τους οπισθοδρομικούς, που θέλουν την έξοδο της χώρας από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ευρώ, και τώρα θέλετε και σεις με την καρδιά σας, να μείνετε μέσα στο Ευρώ, και υπό την προστασία της Ευρωπαϊκής Τράπεζας και της κομμισιόν και όλων των άλλων φανταστικών θεσμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επίσης σας θαυμάζω για το γεγονός ότι συνεχώς λέτε ότι θα αλλάξετε όλα τα κακά που έχει σήμερα η ΕΕ όσο αδύνατον και να φαίνεται ότι είναι!

Κάποιοι φίλοι μου, μου λένε ότι και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μιά από τα ίδια, αλλά μέχρι στιγμής έχω καταφέρει να μην με πείσουν, γιατί ξέρω ότι δηλώνετε αριστεροί, κάτι που απ' ότι ακούω θεωρείται θετικό χαρακτηριστικό για ένα πολιτικό, παρ όλο που δεν έχω ιδέα τι σημαίνει στην πραγματικότητα. (Το έχω πει και στους φίλους μου αυτούς που θέλουν να με αποτρέψουν, αλλά για κάποιον λόγο γελάνε μαζί μου... αυτοί θα χάσουν!)

Όμως, με απασχολεί λίγο το γεγονός ότι λέτε ότι είστε αριστεροί και μιλάτε για αριστερή κυβέρνηση... Δεν θέλω να μείνω εκτός των ωφελημάτων που θα λάβουν οι αριστεροί σας ψηφοφόροι (μιά και δεν λέτε λέξη για τον υπόλοιπο Λαό που μπορεί να μην είναι αριστερός και προφανώς δεν θα είναι η προτεραιότητά σας), και αυτός είναι και ο λόγος που θέλω να γίνω μέλος.  Όπως είπα και πριν, δεν έχω εμπειρία σε αυτά τα θέματα, και γι αυτό θα ήθελα να μάθω λίγα περισσότερα για κάποια πρακτικά πράγματα για το πως γίνεται κανείς αριστερός. Οι ερωτήσεις μου είναι παρακάτω:

1) Εάν σήμερα γινόμουν μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, πόσο χρόνο θέλει για να γίνω αριστερός;
Δεν ζητώ ακρίβεια, μόνο στο περίπου. Π.χ. Θέλει μέρες, μήνες χρόνια; Μέχρι τις εκλογές π.χ. προλαβαίνει κανείς;

2) Θα χρειαστεί τίποτα άλλο για να γίνω αριστερός; Π.χ. πόντους συμμετοχής σε συνδικαλιστικά; Μετρά ο χρόνος συνδικαλισμού σε άλλο κόμμα;

3) Ακούω πολλά στελέχη σας, να μιλούν για το περίφημο "ταξικό" και τους εργαζόμενους. Από την άλλη όμως, βλέπω ότι τα στελέχη σας, δεν δουλεύουν και πολύ, και πολύ καλώς βέβαια, για να εργαστούν για το κόμμα. Εάν θέλω και εγώ να δώσω όλον μου τον χρόνο στο κόμμα, πως θα γίνει να μην χρειάζεται να εργάζομαι και εγώ; Υπάρχει κάποια άλλη αίτηση που μπορώ να κάνω κάπου αφού γίνω μέλος; Ή θα πρέπει να περιμένω μέχρι να γίνω και αριστερός;

4) Πρέπει να αναθεωρήσω λίγο το λεξιλόγιό μου για να γίνω αριστερός; Βλέπω ότι δεν χρησιμοποιείτε τις ίδιες λέξεις όπως και όλος ο κόσμος. Εάν έχετε να υποδείξετε κάποιες πηγές ή ένα εγχειρίδιο γενικότερης αριστερής συμπεριφοράς κ.ο.κ. θα ήταν ευπρόσδεκτο, γιατί ακόμα μερικές λεπτομέρειες μου ξεφεύγουν, παρ όλο που προσπαθώ να μάθω όσα πιο πολλά μπορώ από την τηλεόραση, μελετώντας τα στελέχη σας.

5) Εάν δεν έχω αρκετά χρήματα και χρόνο (λόγω εργασίας) για να συμμετάσχω στα σεμινάρια που προφανώς δίνετε και στις διάφορες άλλες συνελεύσεις που κάνετε, μπορώ, παρ όλα αυτά, να γίνω αριστερός σαν και σας; Η θα πρέπει οπωσδήποτε να έχω αρκετά χρήματα για να ασχοληθώ πολύ, όπως και τα στελέχη σας;

6) Προλαβαίνω μέχρι τις εκλογές να γίνω αριστερός ή θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος; Ειναι επέιγον να το ξέρω αυτό!

7) Θα χρειαστούν αλλαγές στην ένδυση μου, για να φαίνομαι πιο αριστερός;

8) Πόσο γρήγορα μετά την ημέρα που θα είστε κυβέρνηση, νομίζετε ότι θα δώσετε εργασία στα παιδιά μου; (στο περίπου)

9) Γενικά, ο αριστερός βοηθά όλους τους συμπολίτες του, ή μόνο τους αριστερούς; Και αν ισχύει το δεύτερο, πως καταλαβαίνει κανείς ότι κάποιος είναι αριστερός ή όχι;

10) Θα χρειαστεί να αποκρύπτω το γεγονός ότι θρησκεύομαι λίγο (Πάσχα - Χριστούγεννα κυρίως ), για να γίνω αριστερός; (Δεν υπάρχει θέμα, απλά ρωτάω για να ξέρω)

11) Θα χρειαστεί να πετάξω κάποιες Ελληνικές σημαίες που έχω στο πατάρι, κατ ευθείαν στα σκουπίδια, ή μπορώ να τις δώσω σε κάποιον που τις θέλει ακόμα;

Παρακαλώ απαντήστε μου, ώστε να μπορέσω να προετοιμαστώ όσο τον δυνατόν μέχρι την ημέρα που θα κάνω την αίτηση για μέλος.

Ευχαριστώ,

Σ. Κατσούλης


Αγαπητό μου ΣΥΡΙΖΑ... ένα γράμμα πριν την αίτηση εγγραφής μέλους... Αγαπητό μου ΣΥΡΙΖΑ... ένα γράμμα πριν την αίτηση εγγραφής μέλους... Reviewed by Διαχειριστής on Κυριακή, Δεκεμβρίου 29, 2013 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.