ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ: Κεφάλαιο 5, (Μέρος 2ο)

του Παντελή Μιντεκίδη

(σε συνέχεια από το 1ο μέρος) Η προσαρμογή του στρατηγικού δόγματος πρέπει να διέπεται από την αμείλικτη πραγματικότητα. Όλοι βλέπουμε με κομμένη την ανάσα ότι με τις πολιτικές της άρχουσας κάστας, τις αμυντικές και διπλωματικές επιλογές της, το γεωπολιτικό δυναμικό της Τουρκίας μακροπροθέσμως ενισχύεται, ενώ της Ελλάδας μακροπροθέσμως συρρικνώνεται. Στα όρια αυτού του συγκειμένου ο επιτιθέμενος και με την ιστορική και με την πολιτική έννοια δεν μπορεί να είναι άλλος από την Τουρκία. Καμιά άμυνα δεν είναι τελεσφόρα, αν δεν εμπεριέχει μια δραστική τιμωρία του επιτιθέμενου. Η τιμωρία αυτή δεν μπορεί παρά να συνίσταται σε πράξεις, οι οποίες, αν ιδωθούν μεμονωμένως, να χαρακτηρίζονται ευχερώς ως άκρως επιθετικές: ο αμυνόμενος να καταστρέφει με τον ίδιο τρόπο και για τον ίδιο σκοπό όπως και ο επιτιθέμενος.

Η δομή του ελληνικού στρατού θα πρέπει να αλλάξει άρδην. Η αδήριτη γεωπολιτική ....
πραγματικότητα δεν επιτρέπει την παραμικρή παρέκκλιση από την αρχή ενός στρατού αμυντικού στην μορφή και επιθετικού στο περιεχόμενο.

Θα πρέπει να είναι κανείς τυφλός ή προδότης για να μην βλέπει την ήδη τεράστια συσσωρευμένη τουρκική πολιτική θέληση Πρώτης Καταστροφικής Επίθεσης κατά της Ελλάδας, καθώς και τις στρατιωτικές ικανότητες που στηρίζουν τους τούρκικους πολιτικούς στόχους. Ας μας απαντήσουν οι στρατηγίσκοι της αθηναϊκής κάστας: Τί στο διάολο σημαίνουν τα επαναλαμβανόμενα casus belli που προβάλει η Τουρκία κατά της Ελλάδος;

Το πρόβλημά μας λοιπόν δεν είναι μια ενδεχόμενη αποσταθεροποίηση στην οποία ίσως οδηγούσε μια δραστική αναπροσαρμογή του στρατηγικού μας δόγματος, αλλά η αναπροσαρμογή με τρόπο που θα βελτίωνε τις πιθανότητες αποτροπής του πολέμου, δεδομένου ότι θα καθιστούσε όλως ατελέσφορη την Τουρκική επίθεση, η οποία άλλωστε ως προς οποιοδήποτε κριτήριο κρίνεται ότι ευρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, άρα απολύτως αναμενόμενη δοθείσης ευκαιρίας. Καταλήγουμε λοιπόν από άλλη οδό ανάλυσης πάλι στο ίδιο επιτακτικό αίτημα:

Η δομή του ελληνικού στρατού θα πρέπει να αλλάξει άρδην. Η αδήριτη γεωπολιτική πραγματικότητα δεν επιτρέπει την παραμικρή παρέκκλιση από την αρχή ενός στρατού αμυντικού στην μορφή και επιθετικού στο περιεχόμενο.

Είναι καταφανές ότι η εξέλιξη των συσχετισμών δυνάμεων των δύο χωρών παρέχει κίνητρα στην Τουρκία για να ορέγεται την εκτέλεση απειλών χαμηλής έντασης οι οποίες όμως αυξάνουν τις πιθανότητες έναρξης στρατιωτικών συγκρούσεων. Αν λοιπόν, παρά τους όλους σχεδιασμούς η δική μας αποτροπή αποτύχει και αναγκαστούμε να εισέλθουμε σε έναν πόλεμο με την Τουρκία, τί πρέπει να κάνουμε ώστε η έκβαση να είναι απολύτως νικηφόρος για την Ελλάδα;
Ως γνωστόν, το καθοριστικό στοιχείο τόσον για τον υπέρ της Ελλάδας έλεγχο της κλιμακώσεως με ενδοπολεμική αποτροπή, όσον και την στρατηγική νίκη, εάν πάραυτα ο πόλεμος γενικευθεί, είναι η απολύτως καταστροφική για τους τούρκους αντεπιθετική μας ικανότητα. Τουτέστιν, καταλήγουμε πάλι και από τρίτη οδό στην ίδια θέση, που δεν θα κουραστούμε να διατυπώνουμε, ώσπου να γίνει κτήμα και αίτημα κάθε ελευθερόφρονος Έλληνα:

Η δομή του ελληνικού στρατού θα πρέπει να αλλάξει άρδην. Η αδήριτη γεωπολιτική πραγματικότητα δεν επιτρέπει την παραμικρή παρέκκλιση από την αρχή ενός στρατού αμυντικού στην μορφή και επιθετικού στο περιεχόμενο.

Ποιός αντιστέκεται σε αυτήν την δομή;
Μα φυσικά οι πρωθυπουργίσκοι της κάστας.
Γιατί δεν προτάσσουν το συμφέρον της χώρας τους;
Το συμφέρον της χώρας για αυτούς τελειώνει εκεί που αρχίζει το συμφέρον της κάστας και των ιμπεριαλιστών πατρώνων τους, ως «Συμμάχους» τους αποκαλούν στον ελληνικό λαό και αυτό το κουτορνίθι χάφτει ότι του σερβίρουν, χωρίς την παραμικρή αντίσταση.
Αυτό δεν επαναλαμβάνουμε από την αρχή του άρθρου μας σε τόσες και τόσες περιστάσεις-όψεις των ελληνικών τεκταινομένων και με όλους τους τόνους;
Να το ξαναπούμε: Η κάστα δεν είναι αυθύπαρκτη άρχουσα τάξη χώρας, δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τους ξένους πάτρωνες. Από εκεί ξεκινούν όλα! Αν δεν κατασφαγιασθεί αυτή η κάστα, αργά ή γρήγορα και πάντως μετά πάσης βεβαιότητας, η Ελλάς θα εμπλακεί σε έναν καταστροφικό για τον λαό και την χώρα πόλεμο με την Τουρκία, καθόλου ωστόσο καταστροφικό για την κάστα: Αυτή είτε με πόλεμο είτε με ειρήνη πάντα κερδισμένη βγαίνει.
Σχετικώς με τον επερχόμενο πόλεμο, δεν θα διαψευστούμε, όπως δεν διαψευστήκαμε ούτε σε μία από στις εκατοντάδες σελίδες που δημοσιεύσαμε.
Ο λόγος για τον οποίο η κάστα απεχθάνεται την ανάπτυξη αυτής της στρατηγικής δομής που προτείνουμε εμείς και πολλοί ευφυείς στρατιωτικοί είναι πάλι ο ίδιος: Μια τέτοια αναδόμηση του στρατού θα προϋπέθετε και μία ταυτόχρονη ανάπτυξη της πολεμικής βιομηχανίας, αλλά και μιας παράπλευρης και συμπληρωματικής βιομηχανίας κοκ. και ο βιομηχανικός καπιταλισμός θα άρχιζε να λειτουργεί στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα μέσα σε λίγα χρόνια να εξαφανίσει από προσώπου γης τα βαμπίρ της κάστας τα οποία επί δύο αιώνες απαγορεύουν με φωτιά και τσεκούρι την καπιταλιστική ανάπτυξη της χώρας ή τουλάχιστον να τους εξαναγκάσει σε επενδύσεις στην βιομηχανία.
Με Τούρκους η κάστα θα υπάρξει.
Με Αμερικάνους η κάστα θα υπάρξει.
Με Ευρωπαίους η κάστα θα υπάρξει.
Αλλά με έλληνες βιομήχανους καπιταλιστές και ελληνικό προλεταριάτο, η κάστα όχι μόνον δεν μπορεί να υπάρξει, αλλά θα κατασφαγιασθεί σε μία νύχτα έως τρίτης γενεάς, άπαξ ο συσχετισμός δυνάμεως το επιτρέψει.

«Αν ελατήριο της Λαϊκής Κυβέρνησης σε κατάσταση ειρήνης είναι η αρετή, τότε ελατήριο της Λαϊκής Κυβέρνησης σε επαναστατική κατάσταση είναι ο συνδυασμός αρετής και τρόμου:
Ο τρόμος δίχως αρετή είναι ολέθριος!
Η αρετή δίχως τρόμο είναι αναποτελεσματική!!
Τρόμος δεν είναι άλλο από την καίρια, αυστηρή και άτεγκτη δικαιοσύνη!!!».

Αυτό φυσικά η κάστα το γνωρίζει καλύτερα από όλους και γι αυτό λαμβάνει εδώ και σχεδόν δύο αιώνες τα μέτρα της, μέτρα τα οποία οδηγούν την χώρα σε οικονομική υπανάπτυξη, ξένη εξάρτηση, χούντες, πολέμους, χρεοκοπίες, εθνικές καταστροφές για τον λαό της, μα ταυτοχρόνως, επιβίωση και αδιαμφισβήτητη κυριαρχία για την ίδια.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα με το ελληνικό φαινόμενο!

Συνεχίζουμε.
Το καραμανλικό λοιπόν παραμύθι που προεβάλλετο προς τους κουτόφραγκους ήθελε την Ελλάδα μία καπιταλιστική χώρα μικρού βεβαίως μεγέθους αλλά ικανού επιπέδου ανάπτυξης, ωστόσο πάντα καπιταλιστική και ότι δήθεν το πολιτικό της σύστημα ήταν αστική δημοκρατία ευρωπαϊκού τύπου. Τότε ήταν που «εξαπατήθηκε» και υποχώρησε η Γερμανία (χορτασμένη και από την καταβρόχθιση της ελληνικής εργατιάς και την πώληση ειδών πολυτελείας στους νεόπλουτους γραικύλους) αλλά και η «φίλη» Γαλλία (χορτασμένη από την καταβρόχθιση της ελληνικής διανόησης, των μιράζ 2000 κα.) -και αμφότερες χορτασμένες από τα κάθιδρα δολάρια των ελλήνων που αφειδώς πλήρωναν για την νέα αμυντική θωράκιση ως φόρο υποτέλειας, καθώς και από τα γιγαντιαία δημόσια έργα που αναλάμβαναν σε συνδυασμό με τους κομπιναδόρους της κάστας και των εξοπλιστικών συστημάτων- και σήμερα πήραν αμφότερες πίσω το αίμα τους έχοντας αναπροσαρμόσει τις σχέσεις τους με την Ελλάδα στις σωστές τους διαστάσεις:
Ολική και ες αεί καταλήστευση κάθε μορφής πλούτου της χώρας με ταυτόχρονη διάλυση του έθνους και μετατροπής της κρατικής οντότητας της Ελλάδας σε γερμανικό προτεκτοράτο με μικτό διοικητικό κρατικό μηχανισμό αποτελούμενο από εκτελεστικά όργανα έλληνες δοσίλογους (μελλοθάνατους τους λέει ένα μέρος του λαού …) και διευθύνοντες γερμανούς Gauleiter.

Διότι η Ελλάς ούτε τότε ήταν αμιγώς καπιταλιστική χώρα ευρωπαϊκού τύπου, ούτε στην συνέχεια έγινε, και κατά πάσαν βεβαιότητα ούτε στο μέλλον πρόκειται να γίνει μία βιομηχανική καπιταλιστική χώρα, στο βαθμό φυσικά που άρχει η κάστα σε αγαστή συνέργεια με τους γερμανούς -αφού οι κάθε λογής ιμπεριαλιστές πρώην «σύμμαχοι» και νυν υποψήφιοι «σύμμαχοι» την βλέπουν με την ματιά του ευκαιριακού εμπρηστή οικοπεδοφάγου- όπως επίσης πολύ περισσότερο, το πολίτευμα της Ελλάδος ουδεμία σχέση είχε τότε, ούτε στο μέλλον βεβαίως θα μπορούσε να φανταστεί κανείς ότι θα έχει, με την αστική δημοκρατία, αφού το πολίτευμά της αντικειμενικώς βαίνει αντιστοιχιζόμενο και προσομοιάζον σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό προς τα πολιτειακά καθεστώτα νεοαποικιοκρατούμενων ασιατικοαφρικάνικων χωρών, με οικονομικώς κυρίαρχο μοντέλο όχι απλώς τις άνισες ανταλλαγές, αλλά την σύνολη απαλλοτρίωση, την πείνα, την απροσχημάτιστη αιμοσταγή κατοχή και όλα αυτά υπό τα όμματα ενός αυτόμολου «ελληνικού» στρατού του οποίου τα συστήματα χρυσοπληρώνει ο ελληνικός λαός για να προστατεύεται από τις ξένες επιβουλές! Μήπως η ηγεσία του στρατού υπό την παρούσα του μορφή είναι ένας φέναξ και θα πρέπει ο λαός εξολοκλήρου να αναλάβει στα χέρια του τις ένοπλες δυνάμεις στέλνοντας τους εν λόγω εικονικούς φρουρούς μας να απασχοληθούν στην γεωργία ή στην κτηνοτροφία ή στην αλιεία, διότι για πολεμιστές κανέναν πια δεν πείθουν ότι κάνουν;

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να καταστήσουμε σαφές με κάθε έμφαση πως όποιοι από τους έλληνες πολιτικούς, δημοσιογράφους, πανεπιστημιακούς, συνδικαλιστές κα. ομιλούν απλώς για κατοχή από τους γερμανούς και όχι ταυτοχρόνως και κυρίως για την δοσίλογη άρχουσα κάστα που την προκάλεσε προσκαλώντας τους κατακτητές, είναι όλοι τους υπηρέτες που εκτελούν διατεταγμένη έμμισθη υπηρεσία της κάστας και των γερμανών και συνεπώς είναι διπλά δοσίλογοι.
Το ίδιο, όποιοι πολιτικοί, δημοσιογράφοι, πανεπιστημιακοί, συνδικαλιστές κα. ομιλούν απλώς για επιστροφή σε εθνικό νόμισμα, χωρίς ταυτοχρόνως να ομιλούν για την αναγκαιότητα εθνικοποίησης τραπεζών, νέου συντάγματος και κυρίως για την αναγκαιότητα απαλλοτριωτικού ξεπατώματος της άρχουσας κάστας η οποία ήδη με εθνικό νόμισμα έθεσε τα θεμέλια της καπιταλιστικής εξαρτημένης υπανάπτυξης και εντέλει δια του ευρώ οδήγησε στην υποδούλωση της Ελλάδος, είναι όλοι τους κρυπτομνημονιακοί, άρα κρυπτοδοσίλογοι σε έμμισθη υπηρεσία της κάστας και των γερμανών, και συνεπώς επίσης διπλά δοσίλογοι.

Αυτές οι δύο κατηγορίες υπαλλήλων που συναντάει κανείς εν περισσεία μέσα στα λεγόμενα αντιμνημονιακά κόμματα (ΣΥΡΙΖΑ, ΑΕ, ΧΑ, ΚΚΕ που κατ’ ουσίαν όλα είναι κρυπτομνημονιακά και αναμένουν την κατάλληλη στιγμή για να παίξουν τον ρόλο τους και να κοροϊδέψουν τον ελληνικό λαό, ίσως να ελπίζουν ότι θα κοροϊδέψουν και την τρόικα) είναι οι πλέον επικίνδυνοι σπιούνοι της κάστας, ακριβώς όπως είναι οι δωσίλογες συνδικαλιστικές ηγεσίες ΓΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ κλπ. που ομιλούν για «αλλαγή πολιτικής» και ουδόλως για «αλλαγή κυβερνήσεως» και κατεβάζουν τα πρόβατα σε εκτονωτικές κλαδικές αποσπασματικές διεκδικητές απεργίες της πλάκας (το έθνος χάνεται και αυτοί οι άθλιοι απεργούν με αιτήματα της προηγούμενης δεκαετίας διατυπώνοντας ευχολόγια, χωρίς να μπαίνουν στον κόπο να σκεφτούν κατ’ αναλογίαν πώς θα φάνταζαν αυτές οι διεκδικήσεις τους σε μία Ελλάδα με πρωθυπουργό Τσολάκογλου …), αλλά ουδέποτε προτείνουν το απόλυτο και χωρίς παρενέργειες φάρμακο, δηλαδή την κίνηση σε Γενική Πολιτική Απεργία Διαρκείας:

Γενική: Συμμετοχή σημαντικού αριθμού κλάδων εργαζομένων.
Πολιτική: Όχι κλαδικά ούτε κομματικά αιτήματα, αλλά μόνον το πολιτικό αίτημα της πτώσης της παράνομης και δωσίλογης κυβέρνησης και της κλοτσηδόν εκδίωξης της τρόικας.
Απεργία Διαρκείας: Κανείς δεν επιστρέφει στην εργασία του αν δεν πέσει η κυβέρνηση δοσιλόγων.

Γεγονός που θα προκαλέσει την εντός μερικών εικοσιτετραώρων παταγώδη κατάρρευση του σάπιου πολιτικού, πολιτειακού, οικονομικού, κρατικού, συνδικαλιστικού κλπ. καθεστώτος, με τα ελικόπτερα να έχουν γεμίσει τον ουρανό, και την ανάληψη της πολιτικής διαχείρισης από το Επαναστατική Λαϊκή Κυβέρνηση ενός ενιαίου και παλλαϊκού μετώπου.

Φυσικά, οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις θα πρέπει να βγάλουν τον σκασμό τους και να παραμείνουν αμέτοχες όπως αμέτοχες παραμένουν μέχρι αυτήν την στιγμή παρακολουθώντας τον κατασφαγιασμό του ελληνικού έθνους που με πολύ πόνο τις συντηρεί, και όχι να σπεύσουν για να περισώσουν την αθηναϊκή ληστοσυμμορία δοσιλόγων και τους κατακτητές Gauleiter.
Αν όντως οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις σπεύσουν για να τους περισώσουν, τότε ο εμφύλιος πόλεμος θα είναι δεδομένος όπως απολύτως βέβαιο θα είναι και το λιντσάρισμα των στρατιωτικών και αστυνομικών ηγεσιών μαζί με τις οικογένειές τους που θα διατάξουν «πυρ» κατά των απεργών της Γενικής Πολιτικής Απεργίας Διαρκείας. Έτσι συμπεριφέρεται σε τέτοιες καταστάσεις ο λαός και καμιά δύναμη δεν μπορεί να τον σταματήσει όταν αφηνιάσει.

Ταυτοχρόνως, ανακηρύσσεται κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας με υπουργό εθνικής οικονομίας τον οικονομολόγο ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΖΑΚΗ, εθνικοποιούνται η Τράπεζα της Ελλάδος και οι ΔΕΚΟ, εκδίδεται εθνικό νόμισμα και διαγράφονται μονομερώς όλα τα επαχθή χρέη, ενώ ταχτοποιούνται χρέη προς φιλικούς λαούς. Ψηφίζεται νέο σύνταγμα και επαναφέρεται η θανατική ποινή για ορισμένες περιπτώσεις για τις οποίες όλως εσφαλμένως είχε καταργηθεί νομοθετικώς το 1994 και συνταγματικώς το 2001, διατάσσεται και εκτελείται ακαριαίως η σύλληψη και παραπομπή τους σε δίκη από τα υπάρχοντα δικαστήρια για την διάπραξη του εγκλήματος της εθνικής αναξιότητος όλων των οικονομικών, πολιτικών, κρατικών, ιδεολογικών πρωταιτίων, υποστηριχτών, εκπροσώπων και εκφραστών της δωσίλογης άρχουσας κάστας και όσων εκ των κατακτητών καταστεί δυνατή η σύλληψή τους, καθώς και όλων των ευρισκομένων εν ζωή που οδήγησαν την χώρα σε αυτήν την κατάσταση και θα κατορθώσει η δικαιοσύνη να εντοπίσει όπως επίσης και την απαλλοτρίωση υπέρ του δημοσίου των περιουσιών έως τρίτης γενεάς όλων των ενόχων.
Ταυτοχρόνως με τα ανωτέρω και την στιβαρή άμεση και έμμεση υποστήριξη του νέου κράτους προς τους επενδυτές στον παραγωγικό-βιομηχανικό τομέα εντάσεως κεφαλαίου και γνώσης (και μη υποστήριξη σε επιχειρήσεις εντάσεως εργασίας, όπως αντιθέτως πράττουν οι ανίδεοι πνιγμένοι έλληνες που τραβάν τα μαλλιά τους για να σωθούν, αλλά κυρίως για να εμποδίσουν την δυνατότητα σοβαρής βιομηχανικής ανάπτυξης, πάλι κατ’ επιταγήν της κάστας), εφαρμόζουμε τον καπιταλιστικό τρόπο παραγωγής σε όλο το εύρος της ελληνικής οικονομίας, από άκρου εις άκρον της ελληνικής επικράτειας: γεωργία, κτηνοτροφία, αλιεία, τουρισμό, (εννοείται καταργώντας κάθε γεωπρόσοδο, επ’ ωφελεία του επενδυτή) ενώ με πυρήνα την στρατιωτική βιομηχανία αναπτύσσουμε όλες της όψεις της βαριάς βιομηχανίας της χώρας, αναπτύσσοντας συνάμα ένα κολοσσιαίο σύστημα ποιοτικού ελέγχου στην παραγωγή, στην κυκλοφορία, στις υπηρεσίες, στον καθ’ ημέραν βίον κοκ. εξορθολογίζοντας, ψηφιοποιώντας και συναρθρώνοντας οικονομία, διοίκηση, στρατό, παιδεία, οικογένεια, κοινωνία σε ένα αρμονικό και άτρωτο σύστημα ασφαλείας και αλληλεγγύης και όλα αυτά στην βάση ιδεολογικών προτάξεων που θα απορρέουν από την καθολική και εις βάθος κατίσχυση τους Έλληνος Ιστορικού Ταυτολόγου. Κοντολογίς, μια κοινωνία επάρκειας, ανοιχτή, ελεύθερη και φιλική σε χώρες, φυλές και ανθρώπους, αλλά και αμείλικτη (εσωτερικώς και εξωτερικώς) και φυσικά σεβόμενη αλλά ουδόλως καθυποτασόμενη στους παγκόσμιους συσχετισμούς δυνάμεων. Τέλος, στα πλαίσια του νέου συντάγματος, και με την νέα μορφή άμεσης ή διαμεσολαβούμενης, καθολικής και ορθολογικής κοινωνικής εκπροσώπησης που θα συνάδει με και θα εξυπηρετεί την διαμορφωθείσα νέα οικονομική βάση, θα επιτελούνται ευχερώς και αδιαλείπτως όλες οι διαδικασίας του εκλέγειν και εκλέγεσθαι, καταργώντας την παρωχημένη οντολογία του υπηκόου (είτε της δυτικής κίβδηλης δημοκρατίας είτε του ανατολικού δεσποτισμού) μετασχηματίζοντάς την σε μία οντολογία του Έλληνος Πο-λίτη/Οπ-λίτη, παραγωγού και ταυτοχρόνως καταναλωτή και των τριών προϋποθέσεων της ανθρώπινης ύπαρξης, ήτοι τροφής, όπλων και λόγου.
Διότι:
Στην περίοδο του καπιταλισμού, κοινωνικοοικονομικοί σχηματισμοί οι οποίοι δεν εντάσσουν τον πόλεμο ως μηχανισμό ασφάλειας και ταυτοχρόνως ως μηχανισμό πλουτισμού στον τρόπο παραγωγής τους, είναι καταδικασμένοι σταδιακώς να απορροφηθούν από άλλους που τον εντάσσουν, και εντέλει να εξαφανιστούν.
Ακριβώς δηλαδή η περίπτωση της σύγχρονης Ελλάδος.
(Παρεμπιπτόντως, η αρχή αυτή ισχύει και στην περίοδο του σοσιαλισμού, με την διαφορά ότι εκεί αντί ο πόλεμος να ειδωθεί ως μέσον πλουτισμού του κοινωνικοοικονομικού σχηματισμού, εφοράται από την σκοπιά διεύρυνσης της κατίσχυσής του τόσο εντατικώς όσο και εκτατικώς.)
Είναι αυτονόητο ότι υγεία, παιδεία, ύπαρξη (εργασιακού και μετεργασιακού βίου) διασφαλίζονται κοινωνικώς και απολύτως όχι μόνον για όλους τους πολίτες/οπλίτες αλλά για όλους τους κατοίκους, συνεπώς, σταδιακώς θα εκλείψει και η ελληνική υπογεννητικότητα, μαζί της και η όποια ανάγκη για οικονομικούς μετανάστες πάντα επί συγκεκριμένων θέσεων εργασίας και συγκεκριμένης διάρκειας ολοκλήρωσης της εργασίας.
Διότι:
Κάθε λόγος είναι ιστορικός.
Ο σκληρός πυρήνας κάθε πατρίδος είναι ο Ιστορικός Ταυτόλογος.
Ουδείς αλλόλογος (δηλαδή που δεν έχει ως μητρικό λόγο αυτόν της φιλοξενούσης) μετανάστης που μετανάστευσε σε ώριμη ηλικία θα δυνηθεί ποτέ στην διάρκεια του βίου του να αισθανθεί, να κατανοήσει και να προσοικιώσει την χώρα φιλοξενίας ως ταυτόλογη πατρίδα του (αφού ο εγκέφαλος κάθε ανθρώπου διαπλάθεται και καταλαμβάνεται πλήρως και ανεπιστρεπτεί από μία και μοναδική μητρική ταυτόλογη πατρίδα, ακριβώς όπως στο ατομικοβιολογικό επίπεδο κάθε άνθρωπος έχει μόνον μία εξαίματος μάνα).
Αυτό θα μπορούσε να συμβεί μόνον σε απογόνους μεταναστών μετά από την παρέλευση τριών-τεσσάρων γενεών.
(Όσοι έζησαν, οι ίδιοι, ως μετανάστες κάποιων γενεών, θα έχουν επίγνωση της υψηλής αλήθειας που αποκρυσταλλώνεται στην προηγούμενη δήλωση.)

Για τους αδημονούντες αριστερούς επαναστάτες που κοιμούνται και ξυπνούν με τον αβάσταχτο καημό: «Αχ, βαχ, πότε θα κάνουμε σοσιαλισμό στην Ελλάδα;» έχουμε δύο-τρείς φιλικές, αν και προχείρως διατυπωμένες, συμβουλές.

1. Σοσιαλισμός δεν γίνεται σε μη βιομηχανικές χώρες. (Είναι άλλο ζήτημα αν μια μη βιομηχανική χώρα την βαπτίζουν βιομηχανική, ή ακόμη βολικότερα, χώρα του κρατικομονοπωλιακού καπιταλισμού, βαπτίζοντας το κρέας ψάρι …)
2. Σοσιαλισμός δεν γίνεται σε πολύ μικρές χώρες, ακόμη και αν αυτές είναι βιομηχανικές. Η αρχή του σοσιαλισμού σε μία και μόνον χώρα δεν σημαίνει την δυνατότητα ολοκληρωμένης σοσιαλιστικής οικοδόμησης σε ένα και μόνον -έστω και φεουδαλικής έκτασης- βιομηχανοποιημένο αγροτεμάχιο …
3. Σοσιαλισμός δεν γίνεται σε αποικίες χρέους, σε failed states.
4. Σοσιαλισμός δεν γίνεται -δεν μπορεί να οικοδομηθεί ολοκληρωμένα- όταν σπάει ένας οποιοσδήποτε ασθενής κρίκος της ιμπεριαλιστικής αλύσου, χρειάζεται αυτός να είναι μητροπολιτικός κρίκος. Σε ένα θα ομονοήσουν όλοι οι ιμπεριαλιστές του κόσμου που τώρα αλληλοσπαράζονται, αν ξεσπάσει κάτι που να ομοιάζει με σοσιαλιστική επανάσταση σε κάποια δορυφορική τους χώρα … Εδώ δεν δίστασαν, παραμερίζοντας κάθε τους διαφωνία να επιτεθούν στην Μεγάλη Άρκτο, και θα διστάσουν να εξαφανίσουν από τον χάρτη έναν δορυφόρο τους που θα αποτολμούσε κάτι συναφές!
Θα πρέπει να γίνει απολύτως κατανοητή η κύρια πλευρά του ζητήματος, η ελληνική κοινωνική καθυστέρηση, συνέπεια και προϋπόθεση ύπαρξης και καθολικής κυριαρχίας της κάστας: Εξαιτίας της κοινωνικής καθυστέρησης, η αντεπαναστατική δύναμη της εσωτερικής μαζικής κοινωνικής αντίδρασης που συνεχώς αναπαράγεται ταξικώς ακριβώς πάνω στην κοινωνική βάση αυτής της καθυστέρησης, είναι τεράστια και ανυπέρβλητη.
Φυσικά κάτι τέτοιο ουδέποτε θα μπορούσε να συμβεί αν η σοσιαλιστική επανάσταση ξέσπαγε σε καπιταλιστική μητρόπολη, αν όχι για άλλον λόγο οπωσδήποτε από τον φόβο ενός παγκόσμιου πολέμου που θα τους εξαφάνιζε όλους μαζί. Ο δυναμικώς συμπεριφερόμενος -έναντι του καπιταλισμού- σοσιαλισμός είναι αποτρεπτικός στα περισσότερα είδη πολέμων. Αντιθέτως, ο ενδοτικός σοσιαλισμός -της ρεβιζιονιστικής «ειρηνικής συνύπαρξης»- είναι αυτός που συνδαυλίζει τους πολέμους, ανοίγει ορέξεις και εν τέλει τους προκαλεί. Παραδείγματος χάριν, στην Κορέα οι ιμπεριαλιστές αποδέχτηκαν την ισοπαλία σχετικώς σύντομα, αντιθέτως, στο Βιετνάμ πολέμησαν μέχρι τελικής πτώσεως.
Επομένως, ένας εφικτός στόχος όλων των συνειδητοποιημένων αμιγώς μαρξιστικών επαναστατικών δυνάμεων όλων των χωρών, παράλληλα με την εγχώρια δράση τους, θα ήταν ο εντοπισμός και η στοχοποίηση μερικών μητροπολιτικών ασθενών κρίκων, όχι δορυφορικών ασθενών και αποικιοκρατούμενων κρίκων όπως έπρατταν οι λεχρίτες του Σοβιετικού Παλινορθωμένου Καπιταλισμού, (δηλαδή όλες οι ηγεσίες της μετά-σταλινικής εποχής, διότι ο Στάλιν ως ο μέγιστος όλων των ηγετών στην ιστορία της ανθρωπότητας, δεν διέπραττε τέτοιες ανοησίες, και γι αυτό η βούλησή του ελαμβάνετο με κάθε σοβαρότητα από τους ιμπεριαλιστές: ο Στάλιν όταν διέβλεπε ότι κάτι ήταν απαραίτητο για την ΕΣΣΔ δεν το παζάρευε, απλώς άπλωνε το χέρι του και το έπαιρνε, και δεν πάει να κουρεύονταν όλοι οι ιμπεριαλιστές του κόσμου) οι οποίοι οδήγησαν σε κατασφαγιασμούς και αλληλοσπαραγμούς λαών σε πάμπολλες τριτοκοσμικές χώρες για να εξυπηρετήσουν ανόητες δικές τους μικροστρατηγικές σκοπιμότητες, παραδείγματος χάριν, ότι αυτοί υπερασπίζονται την ελευθερία στις ανθρωποφαγίες … Είχε γεμίσει η Αφρική, η Ασία, η Νότιος Αμερική από μαρξιστικά κινήματα ημιαγρίων (που ονειρεύονταν σοσιαλισμό σε μία και μόνον καλύβα, τύπου Μπάρμπα Θωμά …) που προσλάμβαναν τον μαρξισμό ως φάρμακο δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν και από κοντά έβλεπες τους έλληνες, ιταλούς, γάλλους κα. «μαρξιστές» κατάπληρους φαρισαϊκού θαυμασμού και υπερηφάνειας για τους «συντρόφους» τους, καημένους μαυρούληδες που έπεφταν από τις σφαίρες των ιμπεριαλιστών, αφού προηγουμένως είχαν γλυτώσει από το τσίμπημα της μύγας τσε-τσε …
5. Σοσιαλισμός δεν γίνεται αν προηγουμένως δεν έχει επιτευχθεί η ακραιφνής για την χωρητικότητα του συγκεκριμένου κοινωνικοοικονομικού σχηματισμού συγκέντρωση κεφαλαίου, καθώς και κάθε είδους συγκεντροποίηση κεφαλαίων: α-συγκεντροποίηση (μονάδων του ίδιου τομέα παραγωγής), β-συγκεντροποίηση (μονάδων από διαφορετικούς συμβατούς τομείς παραγωγής), γ-συγκεντροποίηση (τραστ, δηλαδή υπό κοινή διοίκηση), δ-συγκεντροποίηση (μονάδων από διαφορετικές περιοχές: παραγωγή, ανταλλαγή, πίστη).
6. Κυρίως, σοσιαλισμός δεν γίνεται με άθλια ημιυπανάπτυκτα οικονομικώς, κοινωνικώς και πολιτικώς λαΐδια, που δεν διαθέτουν προλεταριακούς στρατούς σφυρηλατημένους στο βιομηχανικό κάτεργο της καπιταλιστικής διάπυρης γραμμής παραγωγής υπεραξίας.
7. Όταν οι συνθήκες για την εγκαθίδρυση του όποιου σοσιαλισμού δεν συντρέχουν τότε αυτός από δικτατορία πάνω στην αστική τάξη μετεξελίσσεται σε δικτατορία πάνω στο λαό και οι επαναστάτες σε κομματική γραφειοκρατία. Τουτέστιν, η παλινόρθωση του καπιταλισμού είναι περισσότερο από βέβαιη.
8. Αν λοιπόν οι επαναστάτες μας επιδιώκουν την εγκαθίδρυση Δικτατορίας του Προλεταριάτου στην Ελλάδα του σήμερα η οποία είναι μία χώρα που ουδεμία προδιαγραφή για την εγκαθίδρυσή της εκπληρώνει, τότε οι επαναστάτες αυτοί μάλλον συνειδητώς επιλέγουν να παραμένουν άπραγοι ως προς το όλως ώριμο, επείγον, εφικτό και κυρίως ιστορικώς αναγκαίο έργο του κατασφαγιασμού έως τρίτης γενεάς της ελληνικής άρχουσας κάστας ή το πιθανότερο, επιλέγουν να παραμείνουν γραφειοκρατικό μέρος αυτής της κάστας και να συνεχίσουν να συνεισφέρουν στην διαιώνιση του ελληνικού πλιατσικοκαπιταλιστικού τρόπου παραγωγής, πατέντα της ελληνικής άρχουσας κάστας (απλώς επιτελούσης ρόλο κοινωνικής τάξης χωρίς να είναι καθ’ αυτό, an sich, κοινωνική τάξη, ενώ η όποια δι’ εαυτόν, für sich, ύπαρξή της δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία άκρως στρεβλή συνειδησιακή αντανάκλαση της πραγματικότητός της) που εκτρέφει τον ελληνικό μπαχαλοφασιστικό κοινοβουλευτισμό εδώ και περίπου δύο αιώνες.
9. Κάθε άνθρωπος αν είχε την δυνατότητα να μην πεθάνει από άλλη αιτία, κάποια στιγμή θα πέθαινε από καρκίνο, είναι ο άτιμος νομοτελειακός. Ο σοσιαλισμός είναι κάτι σαν καρκίνος για τον καπιταλισμό, είναι νομοτελειακή νόσος: κάποια στιγμή κοινωνικοοικονομικώς προσδιορισμένη (και ουχί βουλητικοσυνειδησιακώς) η αδιάλειπτη ταξική πάλη κινητοποιεί της μάζες σε τέτοιο βαθμό που η δράση τους επιφέρει το μοιραίον.
Τότε όμως την ευθανασία της αστικής τάξης θα την τελέσουμε εμείς που σήμερα στηρίζουμε την ανάδειξη και καθολική κατίσχυση μιας ελληνικής εθνικής αστικής τάξης που σαν λαίλαπα θα σαρώσει τα αντιϊστορικά σκουπίδια του αξεδιάλυτου ακόμη ανατολικού ζητήματος στην διαρκεί διαπάλη ύπαρξής της ενάντια στην αντεθνική άρχουσα κάστα (ωσεί μίνι οθωμανίας) που επιτελεί ρόλο κυρίαρχης τάξης συμπεριλαμβάνοντας και τα ανελθόντα και ενσωματωθέντα σε αυτήν αστικά στοιχεία.
Φυσικά, εσείς οι αριστεροί επαναστάτες θα έχετε τότε υποστασιακώς εξαυλωθεί, αφού ιστορικώς δεν είστε προϊόν της ταξικής πάλης αστών και προλετάριων, αλλά αποτελείται ένα αντιιστορικό μόρφωμα που υπάρχει και διαιωνίζεται μόνον εξαιτίας της αντιιστορικής διαπάλης μεταξύ της απισχνασμένης ελληνικής μίκρο- μέσο- αστικής τάξης -κι τούτο στην καλύτερη περίπτωση, διότι διαστρωματώνεστε ταξικοπολιτικά και από πολλά αλλά χειρότερα από κοινωνικοταξική και πολιτική άποψη φρούτα- και της πανίσχυρης ελληνικής άρχουσας κάστας.
Μάλιστα, εσείς μονίμως βάλετε όχι κατά του αληθινού εχθρού του έθνους, την αντιδραστική κάστα, αλλά κατά των όποιου προοδευτικού βαθμού αστών, που τους οδηγείται στον αφανισμό σε αγαστή ταξική συνεργασία με την κάστα- γεγονός που υποδεικνύει και ποιός χρηματοδοτεί τον κυριότερο εκπρόσωπό σας:
Ως την κατάρρευσή του, ο σοβιετικός παλινορθωμένος καπιταλισμός, ενώ μετά από αυτήν, τις χήρες και τα ορφανά του Γκορμπατσόφ ανέλαβε να εκτρέφει η ελληνική άρχουσα κάστα, με το αζημίωτο φυσικά.
10.  Κανείς βεβαιότατα δεν είναι τόσο αφελής ώστε να πιστεύει ότι η όποια υπάρχουσα ελληνική «εθνική» μίκρο- μέσο- αστική τάξη αποτελείται από καλύτερα παιδιά από ότι οι γκάγκστερς της ελληνικής άρχουσας κάστας και ως εκ τούτου θα έπρεπε να υποστηριχθεί ώστε καθολικώς να κυριαρχήσει στην χώρα κατέναντι της κάστας. Αντιθέτως μάλιστα, κάθε μίκρο- μέσο- εθνική αστική τάξη υπό τις υπάρχουσες συνθήκες είναι εξ ορισμού, εξ ιστορίας, εκ δομής και εκ λειτουργίας βουτηγμένη στο αθώο αίμα του δικού της λαού και αρκετών ξένων, από την κορυφή ως τα νύχια. Αυτό όμως είναι μία ηθική κρίση, ηθική όχι με την επιστημονική έννοια, αλλά με την κυρίαρχη βλακοχριστιανοπεζοδρομιακή, και ως γνωστόν η επιστήμονες απεχθάνονται μετά βδελυγμίας τέτοιες ηθικές προσταγές, παρά μόνον πειθαναγκάζονται στην ανώτατη νομοτέλεια απασών των νομοτελειών του ανθρωπίνου είδους που δεν είναι άλλη από την Κοινωνικοϊστορική Αναγκαιότητα.
Επομένως, αν θέλεις το καλό του τόπου σου οφείλεις να δράς ομόρροπα προς την Κοινωνκοϊστορική Αναγκαιότητα, παραμερίζοντας κλοτσηδόν και καταχλευάζοντας τέτοιες μυξοηθικές από τις οποίες εμφορείται πάς έλλην βλάξ αριστερός επαναστάτης, καθώς, ειρήσθω εν παρόδω, και πάς πρόστυχος αγιογδύτης εκπρόσωπος οποιουδήποτε θεϊκού πλάσματος φαντασίας …, κι ας φαίνεται στον αδαή παρατηρητή ότι οι δυό αυτοί λεχρίτες διαφέρουν, έστω και κατά τι. Είναι μάλιστα η ίδια αυτή ηθική που εμφυτεύεται με κάθε μέσον στα κρανία του ελληνικού λαού βρομίζοντας τον μηχανισμό ορθοφροσύνης του και η οποία συνιστά μία από τις πάμπολλες όψεις αθλιότητας αυτού του λαϊδίου.
11.  Τέλος, υπενθυμίζουμε στους μελετημένους μας αριστερούληδες ότι:
«Ποτέ ένας κοινωνικός σχηματισμός δεν εκπνέει πριν αναπτυχθούν όλες οι παραγωγικές δυνάμεις τις οποίες δύναται και μπορεί να συμπεριλάβει. Ποτέ δεν εγκαθιδρύονται οι υπέρτερες σχέσεις παραγωγής πριν εμφανιστούν οι υλικοί όροι της ύπαρξής τους μέσα στους ίδιους κόλπους της παλαιάς κοινωνίας.»

Κυρίως όμως τους υπενθυμίζουμε το συμπέρασμα:
«Για αυτό η ανθρωπότης ουδέποτε θέτει στόχους τους οποίους αδυνατεί να πραγματοποιήσει: Αν ερευνήσουμε προσεκτικότερα, διαπιστώνουμε ότι πάντοτε ο στόχος ξεπροβάλει εκεί όπου οι υλικοί όροι της πραγματοποίησής του είναι ήδη σχηματισμένοι ή ευρίσκονται υπό διαμόρφωση.»

12. Φυσικά τί απάντηση θα μπορούσε να δώσει κανείς στην ελληνική αριστερά όταν παραδείγματος χάριν διατείνεται ότι:
«Ας μην δαιμονοποίουμε το ευρώ» και ακόμη,
«Είτε με ευρώ είτε με εθνικό νόμισμα, ο καπιταλισμός ίδιος είναι».

Αν όμως η Ελληνική αριστερά ήταν όντως μαρξιστική και όχι ένα κούφιο έντερο …, θα εγνώριζε ότι:
«Το χρήμα δεν είναι πράγμα, αλλά η αντικειμενοποίηση κοινωνικών σχέσεων.»

Τί θέλει λοιπόν να πει ο ποιητής, πουλαδίτσες μου;
Θέλει να πει ότι οι γερμανικές ευρωπαϊκές διεθνικές κοινωνικές σχέσεις (γερμανοκεντρικές ή αλλοκεντρικές αδιάφορο εδώ, αν κρίνουμε πραγματικά στην βάση του καπιταλισμού, πράγμα που υποτίθεται ότι εσείς κάνετε, διότι στοχεύετε στην ανατροπή του, ενώ στην πραγματικότητα εργάζεστε σκληρά για να τον στηρίξετε στην κατάστρεβλη ελληνική του εκδοχή) για να αντικειμενοποιηθούν σήμερα έχουν ανάγκη ενός ειδικού νομίσματος, αυτού του ευρώ, και για αυτές τις ανάγκες σχεδιάστηκε και ετέθει σε κυκλοφορία από την Φρανκφούρτη. Δηλαδή για τις ανάγκες του γερμανικού ευρωπαϊκού υπερμονοπωλιακού ιμπεριαλιστικού κεφαλαίου,  που για να κάνετε την δική σας δουλίτσα ως μισθωτοί στην υπηρεσία της κάστας, του αντιπαραθέτετε το ανύπαρκτο ελληνικό κεφάλαιο υποκρινόμενοι ότι τάσσεστε κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης …, ενώ στην πράξη στηρίζετε τις όποιες αντικειμενοποιήσεις των διεθνικών κοινωνικών σχέσεων στις οποίες βασίζεται η ύπαρξή της.
Δεν αναρωτιέστε αν οι Ελληνικές κοινωνικές σχέσεις για να αντικειμενοποιηθούν σήμερα έχουν ανάγκη πάλι του ίδιου νομίσματος;
Δηλαδή, δεν αναρωτιέστε μωρέ θλιβεροί Φιλισταίοι, αν οι κοινωνικές σχέσεις της Γερμανίας -διεθνικής ένωσης των ευρωπαίων κεφαλαιοκρατών ιμπεριαλιστών- και της Ελλάδος έχουν ίδιες ανάγκες αντικειμενοποίησης;
Δεν αναρωτιέστε αν η αποδοχή από μέρους σας κοινής βάσης χρηματικής αντικειμενοποίησης (το νόμισμα δεν είναι παρά η συγκεκριμένη μορφή με την οποία εμφανίζεται το χρήμα) εκφράζει εθνοκοινωνικά τις προοδευτικές τάξεις ή τις αντιδραστικές κοινωνικές τάξεις της Ευρώπης και της πατρίδας μας;
Δηλαδή, δεν αναρωτιέστε αν οι κοινωνικές σχέσεις του ύψιστου γερμανικού καπιταλισμού ταυτίζονται με τις κοινωνικές σχέσεις του ελληνικού πλιατσικοκαπιταλισμού;
(Όχι δεν αναρωτιέστε για τίποτε, αφού οι περισσότεροι από εσάς με τα πέντε μαρξιστικά κολλυβογράμματα που μάθατε από τις ρεβιζιονιστικές σοβιετικές μπροσούρες των μέσων του προηγούμενου αιώνα, έχετε αποφασίσει ότι γνωρίζεται τα πάντα ή …!)

Δυστυχώς, ακριβώς αυτό γίνεται: Οι κοινωνικές σχέσεις υπό την κυριαρχία της εκ φύσεως ξενόδουλης αντεθνικής κάστας αντικειμενοποιούνται  πάνω στην ίδια υλική βάση, όπου αντικειμενοποιούνται οι κοινωνικές σχέσεις που καθορίζουν τον εκάστοτε τρόπο ύπαρξης των κατά καιρούς αφεντάδων της, κοινωνικές σχέσεις που εσείς οι αριστερούληδες εργάζεστε για την διατήρησή τους και μηδαμώς για την ανατροπή τους και τούτο ακριβώς διότι πάνω σε αυτές τις κοινωνικές σχέσεις θεμελιώνεται και η δική σας παρακοινωνική, παρακρατικής φύσεως ύπαρξη ως πολιτική «αριστερά», κοινωνικό δεκανίκι και ιδεολογική πρωτοπορία του σύγχρονου εθνομηδενιστικού και δήθεν αντιρατσιστικού δουλεμπορικού νέου τύπου φασισμού.
Αιδώς Αργείοι!
Άξιος ο μισθός σας!!

Και αφού ονειρεύονται την σοσιαλιστική επανάσταση, δεν αναρωτώνται αν η ύπαρξη πριν από την επανάσταση εθνικού νομίσματος θα υποβοηθούσε ή όχι την επανάστασή τους;
Μήπως θα ήταν κοινωνικώς αδιάφορη αυτή η ύπαρξη ως προς τις περαιτέρω εξελίξεις είτε προεπαναστατικώς είτε μετεπαναστατικώς;
Αναρωτήθηκαν ποτέ γιατί οι μαχητές του ΕΛΑΣ αρκετά πριν διευκρινιστεί το μετακατοχικό πολιτειακό καθεστώς έδωσαν μάχη, κατά διαταγήν του Γενικού Αρχηγείου, για να διασώσουν τις εκτυπωτικές μηχανές νομίσματος τις οποίες ήθελαν να καταστρέψουν πριν φύγουν οι γερμανοναζί;
Αλήθεια, είναι να απορεί κανείς με την από ορισμένους παντελή άγνοια του ζωντανού έμπρακτου μαρξισμού και την καταφυγή τους με υπεκφυγές στην σφαίρα νεφελωδών μαρξιστολογιών ή τροτσκιστοειδών παπαρολογιών.
13. Και τέλος, αγαπητοί έλληνες αριστερούληδες, οι ρώσοι κομμουνιστές είναι όντως ρώσοι κομμουνιστές, ενώ εσείς οι -με το συμπάθιο- έλληνες αριστεροί, είστε «όλοι πακιστανοί», όπως άλλωστε οι ίδιοι διατείνεστε, διότι δεν πάει στην φύση σας ούτε έλληνες να είστε ούτε κομμουνιστές, αλλά τί τραγικό, ούτε καν πακιστανοί της προκοπής μπορείτε να είστε!  Με τίποτε άλλο δεν θα μπορούσε να σας ταυτίσει κανείς, παρά μόνον με την άλλη όψη των σαμαρωμένων χρυσαύγουλων γαϊδάρων, που αναζητάτε εναγωνίως να βρείτε επιτέλους μια ταυτότητα, κάτι που να δείχνει ότι υπάρχετε τέλος πάντων και εσείς. Και επειδή δεν μπορείτε να ανασύρετε μέσα από τον εαυτόν σας κάποια επαναστατική ιδιότητα, αποφασίσατε να εκμεταλλευτείτε την πάγια ιδιότητά σας, του καλού χριστιανόπουλου που ποτέ ο όποιος μαρξισμός σας δεν κατόρθωσε να διαλύσει. Έτσι εμφορούμενοι από το πνεύμα του καλοσαμαριτισμού (αφού για εσάς μαρξισμός=καλοσαμαριτισμός) αρχίσατε τον ταξικό σας αγώνα …
Τί κρίμα όμως, στην Ελλάδα δεν υπάρχει εργατική τάξη για να την βοηθήσετε να συνειδητοποιηθεί -αλίμονό της αν υπήρχε δηλαδή, ή αλλιώς, η όποια υπάρχουσα ελληνική εργατική τάξη σας έχει γραμμένους εκεί που δεν πιάνει μελάνι και προτιμάει ΝΔ και ΠΑΣΟΚ- γι αυτό και εσείς σπεύσατε να στρατολογήσετε τον κάθε ταλαίπωρο πακιστανάκο -για δεύτερη φορά άτυχο σε αυτήν την χώρα- να του μάθατε και την φράση «το καπιταλισμό είναι κακό» και όλοι μαζί «έλληνες» «αριστεροί», ινστρούκτορες, και ταλαίπωροι πακιστανοί, ένα τσούρμο, υποστασιοποιώντας -τί γέλια!- την διεθνιστική προσταγή «Προλετάριοι όλων των χωρών, Ενωθείτε!» …, εφορμάτε ακάθεκτοι για την πραγματοποίηση του ελληνικού σοσιαλιστικού πεπρωμένου.
Αλίμονο και στην Ελλάδα και στον Σοσιαλισμό … και στο πεπρωμένο, μα κυρίως, αλίμονο στους φουκαράδες πακιστανούς που σας ακολουθούν.
Αλήθεια, αν ζούσε σήμερα ο Μποστ, πόσους τόμους θα εξέδιδε με δαύτους;

Συνεχίζουμε.
Μέσα στα πλαίσια της Ε.Ε. κανείς μέχρι σήμερα δεν είχε την δυνατότητα να πιέσει την ελληνική άρχουσα κάστα -δεδομένου ότι αν η ίδια δεν επιθυμούσε, δεν υπήρχε μηχανισμός ούτε σοβαρές κρισιακές συγκυρίες, που θα μπορούσαν να την εκβιάσουν- ώστε να μετεξελιχθεί σε βιομηχανική καπιταλιστική αστική τάξη, παρά το ότι ο τεράστιος αποθησαυρισμός της στην ημεδαπή και αλλοδαπή αναιρούσε την όποια αντίρρηση περί ανεπαρκούς πρωταρχικής συσσώρευσης κεφαλαίων για επενδύσεις. Ούτε φυσικά θα μπορούσε κανείς να την εξαναγκάσει να αποδεχθεί το ενδεχόμενο η όποια ελληνική βιομηχανική αστική τάξη να αναδειχθεί σε κυρίαρχη συνιστώσα της ελληνικής άρχουσας τάξης, εξαιτίας του γεγονότος ότι το πολιτικοκρατικό κατεστημένο τελούσε υπό τον πλήρη, αδιαμεσολάβητο και αδιαφιλονίκητο έλεγχο της κάστας, πέραν βεβαίως του γνωστού ελεεινού ευρωπαϊκού διπρόσωπου παράγοντα, του οποίου τα μονοπώλια ευρίσκοντο σε αγαστή και άμφω επικερδέστατη συνεργασία με αυτήν την οικονομικοπολιτικοκρατική μαφία και τα οποία την στήριζαν και εξακολουθούν να την στηρίζουν, ενώ ως αντάλλαγμα αυτή διαμεσολαβούσε για την ασύστολη εκμετάλλευση του ελληνικού λαού από αυτά τα καρτελοποιημένα μονοπώλια, στραγγαλίζοντας κυριολεκτικώς την μικρή και μεσαία ελληνική βιομηχανία, μία πρακτική που συνιστά τον εκ των όν ουκ άνευ όρο ύπαρξης αυτής της κάστας.
Αυτό ήταν όλο κι όλο το μέγα κατόρθωμα του ψευτοεθνάρχη Κωνσταντίνου Καραμανλή και στην συνέχεια του ψευτοσοσιαλιστή Ανδρέα Παπανδρέου καθώς και όλων των άλλων δευτεροκλασάτων πρωθυπουργών υπαλληλίσκων της κάστας.
(Επί τέλους! Οι έλληνες εισαγγελείς ως πότε θα προστατεύουν τον Σημίτη!! Τίποτε δεν γνωρίζουν!!!)

Ούτως ή άλλως ακόμη και εκβιαστικώς να συναινούσε η άρχουσα κάστα, πώς θα ήταν δυνατόν να παραχωρήσει την κυριαρχία της σε μια μεγαλοαστική συνιστώσα η οποία κατά τον όποιο τρόπο και τον όποιο βαθμό μπόρεσε να υπάρξει στην Ελλάδα, χωρίς ωστόσο να εμφανιστεί πάνω σε ιστορικές ρίζες (χωρίς να έχει αναπτυχθεί πάνω στην βάση των προϋποθέσεων ύπαρξής της ως αυτοφυούς αστικής τάξης όπως του ελεύθερου ανταγωνισμού) και συνεπώς, χωρίς να έχει αποκτήσει επαρκές κοινωνικό βάθος (υφιστάμενη δίχως την ιστορικώς διαμορφωμένη ολική κάθετη ενδο-διαστρωμάτωση στην βάση της οποίας συγκροτείτε η δομή οργανωμένης αυτοπραγματούμενης ενιαίας κυρίαρχης και επί του προκειμένου κοινωνικώς κυρίαρχης τάξης), αλλά εξ υπαρχής και στον βαθμό που αυτοδυνάμως ανελίχθηκε, συμπεριελήφθη οριακώς ή ενσωματώθηκε στην προϋπάρχουσα και προάρχουσα μητριά της, την κάστα;

Έτσι αυτοί οι πλιατσικοκαπιταλιστές χωρίς ουσιώδεις εσωτερικές απειλές παρέμειναν επί πολλά έτη στο απυρόβλητο και έτρωγαν με δύο στόματα: ένα ελληνικό και ένα ευρωπαϊκό, αφήνοντας πάντα αμφότερους τους λογαριασμούς απλήρωτους, μη λησμονώντες, πάντα κατά τις περιστάσεις και όλως επιδεικτικώς, να παραπετούν και κάποιο σαλμονελιασμένο κοτόπουλο προς το μέρος του αναιτίως ευθυμούντος, μονίμως διατελούντος εν ακορέστω διαθέσει λιμού, συλλογικώς ευρωορχούμενο -εισέτι δικομματοσκυλικόν και ουδεπόποτε κοινωνικώς παρεκτραπέν αλλά διαρκώς ατομικώς παρεκτραμένο- τουτέστιν αυτοπυροβολημένο ελληνικόν λαΐδιον.
Και για να το ωραιοποιήσουμε, μάλλον θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι το μόνο που απέμεινε σε αυτόν τον τόπο από το ιστορικό αρχαίο ελληνικό έθνος είναι η ζωντανή γλώσσα, όσο στραπατσαρισμένη και αν διδάσκεται στα σχολεία μας, αν κρίνει κανείς από τα γελοίας γλωσσικής μορφής και κούφιου μεταφυσικού περιεχομένου θέματα που τίθενται κάθε χρόνο στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Στην βάση όμως της υπέρτερης έναντι των άλλων εθνών ζωντανής γλώσσας, μπορεί να αναδεικνύονται λαμπρές προσωπικότητες, αλλά όχι έθνος, ούτε λαός, ούτε καν συγκροτημένες κοινωνικές τάξεις. Δεν υφίστανται ως αντικειμενικά υποκείμενα της ιστορίας, αλλά ως άτομα, προσωπικότητες -που συνήθως αποστρέφονται τον υπάρχοντα «κοινωνικό» βίο- και ως αντιιστορικού χαρακτήρα ομαδοποιήσεις, αδυνατούσες εκ του φυσικού τους είναι να καταστούν ιστορικά υποκείμενα ...

Εμείς σε αυτό το άρθρο μας, δεν κρίναμε τα άτομα και τις ομάδες με βάση την ιδέα που έχουν τα ίδια για τον εαυτόν τους. Μια εποχή επανάστασης δεν κρίνεται με βάση την συνείδηση που έχει η ίδια για τον εαυτόν της. Μάλλον, η ίδια αυτή συνείδηση εξηγείται από τις αντιφάσεις της υλικής ζωής, από την σύγκρουση μεταξύ των κοινωνικών παραγωγικών δυνάμεων και των παραγωγικών σχέσεων.

Συνεπώς την κοινωνία -όπως και τα συγκεκριμένα μέλη της - την μελετάμε και την «κρίνουμε» μακριά από υποκειμενισμούς, αισθήματα και πάθη, αλλά αυστηρώς αντικειμενικορεαλιστικώς, ήτοι στην βάση του καθ’ αυτό (an sich) είναι της, στην βάση του δι’ εαυτόν (für sich) είναι της, αλλά και στη βάση του δια τους άλλους (für die anderen) είναι της, … έτσι για να μην νομίσει και ο γερμανός ότι τον μισούμε και συλλήβδην τον ενοχοποιούμε.

Φλώρινα, 24 Ιουνίου 2013.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ: Κεφάλαιο 5, (Μέρος 2ο) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ: Κεφάλαιο 5, (Μέρος 2ο) Reviewed by Διαχειριστής on Τετάρτη, Ιουνίου 26, 2013 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.