Ξαναχτύπησε ο μικρός Νικόλας

του Κωνσταντίνου Σταθόπουλου

Τον άκουσα στον Real fm και συγκεκριμένα μαζί με τον κύριο Κοττάκη και πραγματικά βρέθηκα σε σύγχυση για το πως πρέπει να αντιδράσω.

Θα πρέπει λέει ο Νικόλας, να γιγνώσκεις τι αναγιγνώσκεις και ότι ερμήνευσαν οι πάντες λάθος την ανάγνωση, σχετικά με την θέση του Κ.Κ.Ε. στο τελευταίο του συνέδριο για το θέμα του νομίσματος.

Λάθος ερμήνευσαν οι πάντες το κείμενο που έγραψε; και εκφώνησε ο μεγάλος "μανιτού".... Το πρόβλημα δεν είναι από μόνο του το νόμισμα.

Και οι υπόλοιπες θέσεις σας;

Διάβασε λοιπόν τις δικές μου.

Μη αναγνώριση και διαγραφή του παράνομου χρέους σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο
Τιμωρία των ενόχων
Αποχώρηση από την Ε.Ε.
Ανατροπή μνημονίων και δανειακών συμβάσεων
Επιστροφή σε εθνικό νόμισμα.

Γιατί ποτέ δεν είδα ή δεν άκουσα (τουλάχιστον συντεταγμένα) αυτές ή αντίστοιχες προτάσεις....
από εσάς.
Η μόνιμη επωδός: Φταίει ο καπιταλισμός, το μεγάλο κεφάλαιο και τα αφεντικά.....

Αλλά Νικόλα μου σε αυτόν τον γαμημένο καπιταλισμό, (που δεν υποστηρίζω), εργάζεσαι, αυτόν υπηρετείς και από αυτόν αμείβεσαι... Σε αυτόν τον καπιταλισμό άνοιξες το μαγαζί που άνοιξες, έστω και αν αργότερα το πούλησες.

Για το άλλο μαγαζί ,τον real και τα εκατομμύρια που χρωστάει στο δημόσιο ούτε λόγος βέβαια. Για την παρανομία να ανοίξει νέα βιβλία και νέα εφημερίδα ενώ χρωστάει , φταίνε οι ελοχίμ...

Εκεί σιγή Κ.Κ.Ε, συγγνώμη ιχθύος.

Στα καπιταλιστικά αφεντικά στα οποία αναφέρεσαι πουλήθηκε ο 902 και έμειναν στον δρόμο οι εργαζόμενοι, αλλά εκεί ήταν καλός ο καπιταλισμός.

Είναι μέγας λαϊκισμός να ελέγξεις τα οικονομικά του Κ.Κ.Ε.

Τουλάχιστον απάντησέ μου: Που βρίσκεται άραγε το Κ.Κ.Ε όταν γίνονται πλειστηριασμοί; Που είναι το ΠΑΜΕ, όταν κλείνουν τα μικρομάγαζα και πετιέται ο κόσμος στο δρόμο;

Γιατί δεν κάνεις μαζί μου πορεία; Γιατί δεν στέκεσαι δίπλα μου;

Εδώ θα σου απαντήσω εγώ:

Παλαιότερα ο αφελής πίστευα πως δεν θέλεις να σε μολύνω. Δεν θέλεις να χτυπήσει "κόκκινο" ο αριστερός σας σεισμογράφος. Η απάντηση ήρθε με τα χρόνια.

Κοίταξε τι δύναμη έχω, λες απευθυνόμενος στο "καπιταλιστικό" κράτος. Εμένα θα με χαϊδεύεις, εμένα θα με στηρίζεις, διότι αν κατεβάσω αυτήν την δύναμη στο δρόμο, θα κάνω μεγάλη ζημιά.

Πρέπει ,όχι μόνο να γιγνώσκεις τι αναγιγνώσκεις, αλλά να  καταλαβαίνεις τι γιγνώσκει αυτός που συνέταξε αυτό το άθλιο και κατάπτυστο για το εργατικό κίνημα και όχι μόνο  κείμενο. Στην προκειμένη ο (κ). Κουτσούμπας.

Θυμάμαι τότε που μου απάντησες στην προσωπική μου επιστολή: "Δεν είναι κομμουνισμός αυτό ηλίθιε".
Αν θυμάσαι, ή αν έχεις αρχείο, στην πρότασή μου, παρά τις αντίθετες απόψεις μας, να βρεθούμε στο μαγαζί σου, να πιούμε ένα τσιπουράκι και να τα πούμε, μου απάντησες πως: "Το μαγαζί το πούλησα, τσίπουρο δεν πίνω και δεν πίνω γενικώς και να μην με ξαναενοχλήσεις".

Βέβαια εγώ σου απάντησα άμεσα, πως: Σε ευχαριστώ κατ' αρχάς που διάβασες την επιστολή και μου απάντησες.

Βλέπεις Νίκο μου η δική μου προλεταριακή προσέγγιση εμπεριέχει σε μεγάλο βαθμό αυτή την ριμάδα την ευγένεια που μέσα στην σέχτα σας έχετε απωλέσει.

Υ.Γ. Να μου απαντήσεις αν θέλεις, αλλά αυτή την φορά δεν θέλω εγώ να βρεθούμε.
Σας σιχάθηκα.


Ξαναχτύπησε ο μικρός Νικόλας Ξαναχτύπησε ο μικρός Νικόλας Reviewed by Διαχειριστής on Σάββατο, Απριλίου 08, 2017 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.