Και ο χιλιόχρονος πλάτανος στο Κράσι Μαλίων ψηφίζει ΝΑΙ

Θέση για το δημοψήφισμα πήρε αυθόρμητα και ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Φυλλοβόλων Δέντρων (ΕΣΦΔ), μετά από κρούση της επιτροπής υπέρ του «ΝΑΙ».


Ο ηλικίας 2.400 ετών πλάτανος δήλωσε στον Κίκο Λουμίδη:

«Όταν ήρθαν από την επιτροπή να μου ζητήσουν να στηρίξω δημόσια το ΝΑΙ, ένοιωσα δικαίωση...

Η τελευταία φορά που εμείς τα δέντρα συμμετείχαμε στα δημόσια πράγματα ήταν στις εκλογές του 1961. Τώρα βέβαια δεν συμπεριλαμβανόμαστε πια στους εκλογικούς καταλόγους, αλλά με την επιρροή μας μπορούμε να καταφέρουμε πολλά, και χαίρομαι που μας δίνεται επιτέλους το βήμα.

Κοιτάξτε, εγώ δεν το είχα πολυσκεφτεί το ΝΑΙ ή ΟΧΙ, μέχρι που ήρθαν οι άνθρωποι της επιτροπής, και άφησαν να εννοηθεί ότι με τα καινούρια ευρωπαϊκά πακέτα θα φάω κι εγώ μαζί με τους λοιπούς διαχειριστές. Είμαι γέρος πλάτανος, έχω ανάγκες, τα μισά κλαδιά μου ίσα που στηρίζονται, αν γίνει κανένα έργο υποστήριξής μου, προϋπολογισμού ενός εκατομμυρίου, γιατί να πω όχι;

Όταν το σκέφτηκα κατέληξα αυθόρμητα υπέρ του ΝΑΙ. Εδώ που τα λέμε, δυόμιση χιλιάδες χρόνια τώρα έχουν δει τα κλαδιά μου κι έχουν ακούσει τα φύλλα μου τόσα… Την Ελλάδα πάντως ανεξάρτητη, ελεύθερη χρεών, παραγωγική και ευημερούσα όπως την οραματίζονται οι υποστηριχτές του ΟΧΙ δεν την είδα ποτέ. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, σας το λέω εγώ. Την ίδια γνώμη ενστερνίστηκαν και όλα τα φυλλοβόλα δέντρα.»
 
Τα αειθαλή έχουν αντίθετη γνώμη δυστυχώς υποστηρίζοντας ένθερμα το ΟΧΙ και θα επικρατήσει επικίνδυνος διχασμός, ιδίως στα μεικτά δάση…

Ομάδα Τελευταία Έξοδος


Και ο χιλιόχρονος πλάτανος στο Κράσι Μαλίων ψηφίζει ΝΑΙ Και ο χιλιόχρονος πλάτανος στο Κράσι Μαλίων ψηφίζει ΝΑΙ Reviewed by Ανώνυμος on Παρασκευή, Ιουλίου 03, 2015 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.