Το μυστικό αυγουστιάτικο ημερολόγιο του Αντώνη Σαμαρά

του «Pitsirikos»

Αγαπητέ Πιτσιρίκο, η Κασσάνδρα (Πιτσιρι-κίζοντας και κάνοντας clopy right) αποκαλύπτει το μυστικό ημερολόγιο του Αντώνη Σαμαρά και βάζει φωτιές στον καραγκιόζ-μπερντέ της πολιτικής σκηνής.

Τετάρτη 6 Αυγούστου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα ξύπνησα με πολλά νεύρα που μου προκάλεσαν έναν φοβερό πονοκέφαλο Κυριολεκτικά έχει γαμηθεί το κεφάλι μου στον πονοκέφαλο. Τρία Depon maximum έχω πάρει απ το πρωί που ήρθα στο Μαξίμου, και δεν λέει να μου περάσει. Η αιτία για τα νεύρα μου, ποιος άλλος; Αυτό το τσογλάνι ο Τσίπρας, που από τη μια δηλώνει άθεος κι από την άλλη έχει το θράσος να θέλει να επισκεφθεί -επί διήμερον παρακαλώ!- το Άγιον Όρος, βεβηλώνοντας με την παρουσία του την ιερότητα του χώρου· ενός χώρου που είναι τόσο ιερός, ώστε ακόμη και οι μπίζνες που γίνονται εκεί από τους....
Άγιους Πατέρες να είναι ιερές κι ευλογημένες. Δεν θα το αφήσω, όμως, έτσι. Θα πάρω τηλέφωνο το φίλο μου το Θεό και θα του ζητήσω να τον τιμωρήσει τον θεομπαίχτη!

Πέμπτη 7 Αυγούστου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, όλη μέρα χθες έπαιρνα τηλέφωνο το Θεό για να του πω για το θέμα της επίσκεψης Τσίπρα στο Άγιον Όρος και δεν το σήκωνε. Έβγαινε αυτόματος τηλεφωνητής και μια απόκοσμη φωνή, μάλλον του Αρχαγγέλλου Γαβριήλ, μπορεί και του Αγίου Πέτρου, δεν είμαι σίγουρος, έλεγε «Ο Πανάγαθος απουσιάζει, παρακαλώ καλέστε μετά τις 15 Αυγούστου». Πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο.Ο Θεός πάντα μου απαντούσε όταν του τηλεφωνούσα. Τι συμβαίνει; Νιώθω φοβερά μόνος κι απελπισμένος Έτσι μου ρχεται να φωνάξω «Θεέ μου, θεέ μου, γιατί με εγκατέλειψες» αλλά φοβάμαι μήπως το πάρουν στραβά οι σύμβουλοί μου και μου κουβαλήσουν κανένα ελικόπτερο στην ταράτσα του Μαξίμου. Θα Του τηλεφωνήσω πάλι αργότερα γιατί σε λίγο έχω σύσκεψη για ένα σοβαρό θέμα με κάποιον καινούργιο ιό, χειρότερο από τον Έμπολα, που απειλεί να αφανίσει πάνω από το μισό πληθυσμό των ιθαγενών της χώρας. Ο Βορίδης μου είπε πως λέγεται ΕΝΦΙΑ, και προκαλεί, σε όσους προσβληθούν, αλλεπάλληλα εγκεφαλικά. Το ανησυχητικό είναι πως αυτός ο ιός χτυπάει αποκλειστικά τους «νοικοκυραίους» ιδιοκτήτες ακινήτων. Δηλαδή σχεδόν το σύνολο των ψηφοφόρων μου. Οι άστεγοι και οι ενοικιαστές έχουν ανοσία. Ανοσία επίσης έχουν και οι ιδιοκτήτες με εταιρίες offshore. Τι περίεργος ιός είναι αυτός αγαπημένο μου ημερολόγιο, δεν μπορώ να καταλάβω.

Παρασκευή 8 Αυγούστου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, ο επιμένων νικά! Χθες αργά το βράδυ, μετά από πολλές προσπάθειες, κατάφερα επιτέλους να μιλήσω με το Θεό. Χρειάστηκε βέβαια να λαδώσω τον Αρχάγγελο Γαβριήλ (αυτός ήταν τελικά στον τηλεφωνητή), τάζοντάς του μια λαμπάδα ίσαμε το μπόι του, για να μου αποκαλύψει ότι ο Θεός, κουρασμένος από τις μαλακίες των ανθρώπων, αποφάσισε να πάρει άδεια μέχρι το Δεκαπενταύγουστο και βρίσκεται στο Hotel Paradiso σ΄ένα τροπικό παραδεισένιο νησί κάπου στον Ειρηνικό. Μετά από πολλά παρακάλια, ο Γαβριήλ μου έδωσε το τηλέφωνο του ξενοδοχείου, και η ρεσεψιόν με συνέδεσε με το δωμάτιό Του. Του είπα -λίγο μαγκωμένος είναι αλήθεια γιατί φοβόμουν μήπως είχε θυμώσει που Τον ενόχλησα- πως είμαι φωτιά και λαύρα εναντίον του άθεου Τσίπρα λόγω της επίσκεψής του στο Άγιον Όρος και Του ζήτησα να τον τιμωρήσει. Ήμουν τυχερός γιατί ο Πανάγαθος ακουγόταν χαλαρός και σε τρελά κέφια. Αφού μου είπε πως περνάει τέλεια και πως ο μπάρμαν του Hotel Paradiso φτιάχνει θεϊκά mojitos μου υποσχέθηκε πως θα φροντίσει να ικανοποιηθεί το αίτημά μου. Μάλιστα, πριν κλείσει το τηλέφωνο, μου είπε επί λέξει «Ο.Κ Αντώνη θα τα πούμε το Δεκαπενταύγουστο που επιστρέφω για την κηδεία της Παναγίας. Φρόντισε στην εκκλησία όταν ψέλνεις να κοιτάς ψηλά με κατάνυξη προς το θόλο, ξέρεις εσύ, εκεί γύρω θα είμαι». Έκλεισα το τηλέφωνο χαρούμενος αλλά και λιγάκι προβληματισμένος.Τόσες φορές έχω μιλήσει μαζί Του και μα τω Θεώ, δεν Τον έχω ξανακούσει ποτέ έτσι ευδιάθετο και κεφάτο.Και σαν να ψεύδιζε και λίγο. Μήπως είχε πιει πολλά mojitos; ΄Αραγε κατάλαβε τι Του ζήτησα; Θα δείξει…

Κυριακή 10 Αυγούστου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, οι υποψίες μου ότι ο Θεός τα είχε κοπανήσει επιβεβαιώθηκαν σήμερα το πρωί όταν διάβασα την είδηση ότι μεγάλη καταιγίδα με κεραυνούς και αστραπόβροντα έπληξε τα ξημερώματα τη Μονή Μεγίστης Λαύρας στο Άγιον Όρος, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει μεγάλο μέρος της σκεπής της. Μάλλον ο Πανάγαθος ζαλισμένος από τα Mojitos αποκοιμήθηκε ένα ολόκληρο 24ωρο και όταν ξύπνησε δεν καλοθυμόταν τι του ζήτησα Νομίζω ότι από τη φράση μου «είμαι φωτιά και λαύρα με την επίσκεψη Τσίπρα στο Άγιον Όρος και θέλω να τον τιμωρήσεις» ο Θεός θυμήθηκε τα μισά, γι αυτό χτυπήθηκε από καταιγίδα μόνο η Μονή Μεγίστης Λαύρας Δυστυχώς η διήμερη επίσκεψη του Τσίπρα είχε τελειώσει και ο τσόγλανος είχε προλάβει να φύγει. Το μόνο θετικό στην όλη υπόθεση είναι πως δεν θρηνήσαμε θύματα, γιατί οι καλόγεροι είχαν πάει σ΄ένα πάρτι στη Μονή Μεγίστης Κάψας και τα κελιά τους ήταν άδεια.

Τρίτη 12 Αυγούστου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές των ειδικών, ο φοβερός ιός ΕΝΦΙΑ προκαλεί σε όσους ιθαγενείς καταφέρουν να επιζήσουν από τα εγκεφαλικά ένα είδος λύσσας. Χτυπιούνται, αφρίζουν, τραβάνε τα μαλλιά τους, φασκελώνονται, λένε ακατανόητα πράγματα του τύπου» Δεν τα έτρωγα καλύτερα ο μαλάκας στις πουτάνες που έκανα το σκατό μου παξιμάδι μια ζωή για να αγοράζω σπίτια και οικόπεδα να μου τα φάει σήμερα η μεγαλύτερη πουτάνα που έχει υπάρξει ποτέ, το ελληνικό κράτος» Και βρίζουν αγαπημένο μου ημερολόγιο με χυδαίες εκφράσεις την Κυβέρνηση κι εμένα προσωπικά, δείχνοντάς με σαν τον κύριο υπεύθυνο της εξάπλωσης του ιού. Σαν να μην έφτανε δε αυτό με τον ΕΝΦΙΑ, εμφανίστηκε ξαφνικά κι ένας άλλος ιός ρωσικής προέλευσης που προσβάλλει αποκλειστικά τους παραγωγούς ροδάκινων και τους γουνέμπορους, με κυριότερο σύμπτωμα των ασθενών την τεράστια διεύρυνση του πρωκτού τους. Οι ειδικοί λένε πώς η διεύρυνση του πρωκτού των ασθενών είναι τόσο μεγάλη που μπορεί να χωρέσουν εκεί μέσα χιλιάδες ροδάκινα και εκατοντάδες γούνες. Και αυτοί με θεωρούν υπεύθυνο για την αρρώστια τους και απειλούν να με «μαυρίσουν» στις επόμενες εκλογές . Δεν ξέρω τι να κάνω για να κατευνάσω τους έξαλλους ιθαγενείς. Έστειλα τον Γιακουμάτο στα κανάλια μήπως μπορέσει να τους ηρεμήσει αλλά μου τα κάνε χειρότερα. Έκατσε και είπε ο βλάκας ότι τον ιό ΕΝΦΙΑ τον έφεραν στη χώρα οι εξωγήινοι, κι άμα τους βρει θα τους πλακώσει στα χαστούκια, και για τον ρώσικο ιό προέτρεψε τους Έλληνες να μασουλάνε όλη μέρα ροδάκινα, για να βοηθήσουν να κλείσει η σούφρα των ροδακινοπαραγωγών και να ανοίξει η δική τους απ΄το τσιρλιακό. Ευτυχώς που τα δικά μας παιδιά στα κανάλια είναι παλιές πουτάνες και δεν τον ρώτησαν τι θα γίνει με τους γουνέμπορους, γιατί αυτός είναι τόσο μαλάκας που μπορούσε να είχε απαντήσει «Ραντεβού, όλοι οι Έλληνες, στα γουναράδικα» και να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι. Αισθάνομαι πάλι μόνος και αβοήθητος. Οι υπουργοί μου είναι για κλάματα, τον χοντρό δεν τον εμπιστεύομαι, το Θεό δεν μπορώ να τον ξαναενοχλήσω μέχρι το Δεκαπενταύγουστο, η Παναγία είναι στα τελευταία της, ο Χριστός παραστέκεται στη μάνα του, μόνο στο Άγιο Πνεύμα μπορώ να ελπίζω μήπως με φωτίσει να κατεβάσω καμιά ιδέα για να αποσπάσω την προσοχή των ιθαγενών από τα καυτά θέματα της επικαιρότητας. Χρειάζομαι επειγόντως έναν γερό αντιπερισπασμό για να αλλάξω την ατζέντα. Άγιο μου Περιστέρι, βοήθησέ με.

Τετάρτη 13 Αυγούστου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, τελικά ή με αγαπάει ολόκληρη η οικογένεια του Θεού ή είμαι μεγάλος μάγκας ! Εχθές με το που έγραψα τη φράση «Άγιο μου Περιστέρι βοήθησέ με», τσαφ φωτίστηκε το μυαλό μου και θυμήθηκα μια αρχαιολόγο, ονόματι Περιστέρη, που κοπανιέται με την ανασκαφή ενός αρχαίου τάφου πάνω από 15 χρόνια στην Αμφίπολη Σερρών και τις προηγούμενες μέρες μου είχε πει ο Τασούλας ότι τελικά κάτι ανακάλυψε. Σφίγγες, λιοντάρια δεν είμαι σίγουρος. Το σίγουρο είναι ότι βρήκα τον τέλειο,τον κορυφαίο αντιπερισπασμό. Θα πάω στην Αμφίπολη σήμερα κιόλας. Θα πάρω και τη Γεωργία μαζί μου. Και τον Τασούλα τον χρειάζομαι μαζί μου, για να κάνει δηλώσεις μετά στα κανάλια, αφήνοντας να εννοηθεί πως μάλλον βρέθηκε ο τάφος του Μεγαλέξανδρου. Καλά, θα γίνει χαμός με το θέμα. Φωτογραφίες με μένα μέσα στον τάφο σε διάφορες πόζες θα κατακλύσουν τα ΜΜΕ, δηλώσεις μου γεμάτες συγκίνηση και εθνική υπερηφάνεια, μυστήριο, αγωνία,σαν χολιγουντιανή υπερπαραγωγή ένα πράγμα. Κι επειδή οι Έλληνες και προγονόπληκτοι είναι και το Χόλιγουντ λατρεύουν, να δεις για πότε θα ξεχάσουν τον ΕΝΦΙΑ ,τα ροδάκινα και τις γούνες. Σε αφήνω αγαπημένο μου ημερολόγιο, πάω να ετοιμάσω βαλίτσες για Αμφίπολη.Το μόνο που με προβληματίζει είναι το ενδυματολογικό. Μήπως πρέπει να φοράω καπέλο σαν τον Ιντιάνα Τζόουνς ή είναι υπερβολικό; Θα ρωτήσω τη Γεωργία.

Παρασκευή 15 Αυγούστου
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, είμαι να σκάσω! Τι σκατά ήθελα να το παίξω Ιντιάνα Τζόουνς και να φωτογραφίζομαι τόσες ώρες όρθιος μέσα σ΄έναν υγρό τάφο; Έπαθα λουμπάγκο και έχασα το κλεισμένο ραντεβού με το Θεό στην κηδεία της Παναγίας και μαζί έχασα και την ευκαιρία να Τον πείσω να μου αποκαλύψει πού είναι θαμμένο το Άγιο Δισκοπότηρο. Να δω τώρα τι θα πω στους ιθαγενείς στη ΔΕΘ τον Σεπτέμβρη.

Φιλικά
Κασσάνδρα

(Αγαπητή Κασσάνδρα, ο Σαμαράς αναρρώνει από το λουμπάγκο σε ένα σκληρό στρώμα, σε ένα ανήλιαγο δωμάτιο στην εξορία του Costa Navarino. Έχει στο προσκέφαλό του την Περιστέρη, ενώ ο Τσίπρας έχει δίπλα του την Περιστέρα. Τα πράγματα πρέπει να είναι πολύ άσχημα για τον Σαμαρά, για να τρέχει σε μια αρχαιολογική ανασκαφή πριν ολοκληρωθούν οι έρευνες, με αποτέλεσμα να καθυστερούν οι εργασίες, αφού οι αρχαιολόγοι έχουν πια μέσα στα πόδια τους τους δημοσιογράφους. Σε ευχαριστώ που πιτσιρικίζεις. Ελπίζω, πριν τα τινάξω, να πιτσιρικίζουν όλοι οι γράφοντες της χώρας. Γιατί όχι και του πλανήτη. Να είσαι καλά.)


Το μυστικό αυγουστιάτικο ημερολόγιο του Αντώνη Σαμαρά Το μυστικό αυγουστιάτικο ημερολόγιο του Αντώνη Σαμαρά Reviewed by Διαχειριστής on Σάββατο, Αυγούστου 16, 2014 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.